اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لزوم توسعه دولت الکترونیک در دستگاه‌های اجرایی سمنان

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان بر لزوم توسعه دولت الکترونیک با هدف کاهش مراجعه ارباب‌رجوع به ادارات و تسریع و شفافیت در فرآیند انجام کار تأکید کرد.

لزوم توسعه دولت الکترونیک در دستگاه‌های اجرایی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از اداره کل گمرک استان سمنان اظهار کرد: برون‌سپاری بخشی از خدمات غیرحاکمیتی که منجر به ایجاد فضای رقابتی و شفاف‌سازی می‌شود از دستاوردهای مهم گمرک در سال‌های اخیر است.

وی تصریح کرد: توسعه دولت الکترونیک و الکترونیکی کردن بسیاری از فرآیندها و خدمات در گمرک به‌خوبی اجرا شد که این امر منجر به کاهش مراجعه ارباب‌رجوع و تسریع و شفافیت در فرآیند انجام کار است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: گمرک جمهوری اسلامی ایران در اجرای بخش قابل‌توجهی از برنامه‌های اصلاح نظام اداری در بین دستگاه‌ها پیشرو و موفق است.

منصوری تصریح کرد: در بخش مقابله با قاچاق کالا در کشور نقش گمرک بسیار حائز اهمیت است و این دستگاه حساس به‌عنوان یک زیرسیستم مهم در توسعه اقتصادی کشور محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: روند تسهیل در انجام امور و فرآیندها به‌منظور ایجاد ترغیب در تجارت، با وجود موانع و چالش‌هایی که در بخش صادرات و واردات با آن مواجه هستیم، باید بیش از پیش موردتوجه قرار گیرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول