اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

قلم خبرنگاران به مثابه موشک در قلب دشمنان است/خبرنگاران مدیران ناکارآمد را نقد کنند

فرمانده سپاه بیت المقدس با بیان اینکه قلم و دوربین خبرنگاران به مثابه موشک در قلب دشمنان است، گفت: اقدام هوشمندانه اصحاب رسانه در جنگ همه جانبه امروز باعث عقب‌نشینی دشمنان می‌شود.

قلم خبرنگاران به مثابه موشک در قلب دشمنان است/خبرنگاران مدیران ناکارآمد را نقد کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی شامگاه امروز در مراسم روز خبرنگار که به همت سازمان بسیج رسانه و روابط عمومی سپاه بیت‌المقدس در جوار مرقد شهدای گمنام سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: هدف از برگزاری این برنامه در این شرایط کرونایی خداقوتی به خبرنگاران است که در میدان و جبهه جنگ نابرابر فرهنگی و همه جانبه دشمنان پیشقراول هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس اضافه کرد: خبرنگاران در یک شرایط و جنگ نابرابرانه ایستاده‌اند، و خطاب به خبرنگاران گفت: امروز شما همان پرچمی را که رزمندگان انقلاب در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و اوایل انقلاب در این خطه شهیدپرور در دست داشتند به شیوه دیگری در دست گرفته‌اید.

سردار حسینی گفت: دشمنان و استکبار جهانی با تمام توان و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در مقابله با ملت ما ایستاده و از هیچ توطئه افکنی غافل نمی‌شود.

رهبری زبان گویای ملت ایران است

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان تصریح کرد: زبان گویایی نظام و ملت رهبری هستند و در مرتبه دوم شما خبرنگاران زبان گویای ملت هستید.

وی اذعان داشت: خبرنگاری شغل نیست بلکه شرافت و اقدام به موقع و هوشمندانه است، شهید آوینی به تنهایی یک مکتب است، همانگونه که می‌گوییم شهید سلیمانی یک مکتب است، شهید آوینی نیز در آن شرایط سخت تعهدش به نظام انقلاب و نظام را در قالب محتوای رسانه‌ای به عنوان روایت فتح تولید کرد محتوایی که در هر شرایطی تازه هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: تبلیغاتی دشمن با امکانات و تجهیزات و منابع مالی علیه نظام به صورت گسترده شکل گرفته و عملیات روانی در ابعاد مختلف از جمله بزرگنمایی در زمینه گرانی، قومیت و غیره علیه ملت ما راه انداخته و این مشکلات را دست‌آویزی برای ایجاد نارضایتی تبدیل کرده است.

خبرنگار واقعی شرافت خود را با هیچ زر و زوری عوض نمی‌کند

سردار حسینی خاطرنشان کرد: یک خبرنگار با انصاف انسانیت و شرافت خود را با هیچ چیز عوض نمی‌کند و خود را به زر و زور نمی‌فروشد و شرافتمندانه ایستادگی می‌کند با شفاف‌سازی و آگاهی‌بخشی این هجمه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی تصریح کرد: اقدام هوشمندانه اصحاب رسانه باعث عقب‌نشینی دشمنان می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه باید مواظب باشیم در چنین فضایی در زمین حریف بازی نکنیم، اذعان کرد: خبرنگاری شغل نیست چون نه آب، نه نان و نه تضمینی دارد، استرس شرایط سخت روانی در این حرفه تنها عشق است که یک فعال رسانه‌ای را حفظ می‌کند.

سردار حسینی اظهار کرد: دقت، سرعت و عدالت چند شاخص مهم خبرنگار است، شما از جنس همین شهدا هستید به همین دلیل باید در میدان مقابله با دشمنان با تمام توان و استفاده از همه ظرفیت‌ها ایستادگی کنید.

قلم و دوربین خبرنگاران به مثابه موشک در قلب دشمنان است

وی خطاب به خبرنگاران اظهار کرد: قلم و دوربین شما خبرنگاران به مثابه یک موشک در قلب دشمن است، قلم خبرنگار و تولید محتوای تحلیلی و روشنگرانه آنها مانند تیری است که قلب دشمنان را هدف قرار می‌دهد و آنها را نابود می‌سازد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: اصحاب رسانه پل ارتباطی بین مسئولین و مردم هستید از این رو باید واقعیت‌های جامعه را با رعایت عدالت و انصاف منعکس کرده و مشکلات مردم را بیان کنند.

سردار حسینی افزود: ملت ایران همه در هر مذهب و قومیتی در یک قاب قالب قلب تپنده ایران بزرگ هستند و در کنار هم زندگی می‌کنند دشمنان دنبال این هستند از قویت و مذهب مسائلی برای ایجاد تفرقه و شکاف در جامعه سوءاستفاده کنند.

وی اظهار کرد: نقش خبرنگار در عصر امروز مثل گذشته نیست و باید با تلاش جهادی در این عرصه به رسالتی که دارند به درستی عمل کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه با بیان اینکه به ماه محرم نزدیک می‌شویم، گفت: آنجا هم یک راوی و خبرنگار داشت که اگر به خاطر وجود حضرت زینب نبود عظمت کربلا اینگونه به ما نمی‌رسید.

دشمنان از هر مسئله کوچکی برای ضربه‌زدن به انقلاب استفاده می‌کنند

سردار حسینی به هجمه‌های گسترده دشمنان علیه نظام گریزی زد و گفت: دشمنان از هر مسئله کوچکی برای ضربه زدن به انقلاب و موج سواری علیه نظام اسلامی ما استفاده می کنند.

وی افزود: باید ظرفیت‌ها را بیان کرد از کسانی که کار نمی‌کنند منصفانه و سازنده انتقاد کنیم، مدیری که احیانا به روزمرگی گرفتار شده و مدیران خوب را بیرون می‌کند و افراد ناکارآمد را سرکار می‌آورد را مورد انتقاد قرار دهید.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: اصحاب رسانه باید مطالبه‌گر باشند و از مدیران از زمانی که بر مسند می‌نشینند در مورد برنامه‌هایی که دارند سوال کنند و در طول زمان پیگیری نمایند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: امیدآفرینی مهم‌ترین رسالت خبرنگاران است، زمستان به پایان می‌رسد و بهار سعادتمند و پرشکوفه‌ای در انتظار ملت ایران است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول