اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بورس

فارس من| واریز سود زکوثر از طریق سجام

مدیرعامل هلدینگ کشاورزی کوثر گفت: سود سهام سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر از طریق سجام واریز می‌شود.

فارس من| واریز سود زکوثر از طریق سجام

عبدالامیر باروت‌کوب مدیرعامل هلدینگ کشاورزی کوثر که با نماد زکوثر در بازار سرمایه حضور دارد، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، گفت: سود این شرکت از طریق سامانه اطلاعات جامع مشتریان سجام واریز می‌شود.

باروت‌کوب همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا اخیراً نماد زکوثر در بورس مرتب در حال کاهش قیمت بود، گفت: در نظر داریم در دو نوبت افزایش سرمایه شرکت‌های زیرمجموعه سرمایه‌گذاری کوثر را انجام دهیم، یکی در شرکت کشت دامپروری شریف‌آباد و یکی در شرکت ماهان است که این افزایش سرمایه‌ها نیز به زودی از طریق سامانه اطلاع‌رسانی کدال به اطلاع سهامداران می‌رسد.

وی همچنین گفت:‌با توجه به اینکه سهامداران خرد بخشی از سهام زکوثر را خریده‌اند برای راحتی سهامداران سود سهام آنها از طریق سجام به صورت متمرکز واریز می‌شود و این امر در سامانه کدال اطلاع‌رسانی شده است.


نامه زکوثر

متن این نامه را می‌توانید از اینجا + زکوثر نامه پرداخت سود زکوثر  + دریافت کنید.

به گزارش فارس، بیش از 85 هزار نفر از مخاطبان سامانه فارس‌من با ثبت سوژه‌ای با عنوان «واریز سود مجامع بورس توسط سامانه سجام» خواستار واریز سود سهام شرکت‌‌های بورسی از طریق سجام شده‌اند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول