اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مسیر رسانه باید جریان ساز و شفاف باشد / جامعه فرهنگی آسیب دیده از کرونا

معاون فرهنگی و رسانه‌ای مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی با تأکید بر لزوم جریان سازی و شفافیت در امور رسانه گفت: جامعه فرهنگی بیشترین ضربه از کرونا را دیده است.

مسیر رسانه باید جریان ساز و شفاف باشد / جامعه فرهنگی آسیب دیده از کرونا

رضا رضایی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد طی بازدید از دفتر خبرگزاری فارس خراسان شمالی با اشاره به اهمت وجود رسانه‌ها در استان و کشور اظهار کرد: رسانه جزئی از مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب می‌شود و جدای از یکدیگر نیستند.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها هموار کننده مسیر توسعه هستند، افزود: در هر حوزه اگر نیازمند توسعه باشیم، رسانه‌ها ازجمله ارکان این توسعه خواهند بود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی در ادامه به تشریح نحوه ایجاد توسعه توسط رسانه‌ها پرداخت و گفت: حرکت رسانه در مسیر اقدام شفاف، آگاهانه و جریان ساز می‌تواند زمینه ساز توسعه باشد و هر برنامه‌ای را به اجرا برساند.

وی با تأکید بر لزوم همکاری‌های رسانه‌ای در توسعه استان، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها همزمان با شیوع کرونا همراه با مدافعان سلامت در خط مقدم این جبهه بودند و با اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم سعی در مقابله با شیوع این بیماری داشتند.

رضایی تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری را ازجمله بیشترین آسیب‌های شیوع کرونا در کشور و استان دانست و افزود: پوشش اخبار مربوط به بیماری کرونا باید همچنان در صدر اخبار باشد و به حاشیه نرود زیرا جان افراد جامعه در ارائه فرهنگ و فرهنگ‌سازی لازم در راستای مقابله با شیوع کرونا است.

وی در انتها به ثبت‌نام اصحاب رسانه استان برای دریافت وام کمک به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا اشاره کرد و گفت: ۲۷ خبرنگار استان برای دریافت تسهیلات کرونایی که در سه سقف ۶ تا ۱۶ میلیون تومانی پرداخت می‌شود، ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول