اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اهداء ۱۰۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در فارس

آئین اهدای ۱۰۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان استان فارس با حضور دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به میزبانی سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

اهداء ۱۰۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در فارس

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز، جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در این مراسم با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی یکی از اهداف مهم در اجرای این طرح بوده است، گفت: اقلام موجود در سرویس‌های جهیزیه از تولیدات کارخانه‌های ایرانی هستند و یکی از اهداف ما علاوه بر تسهیل تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان، حمایت از اشتغال کارگران و ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی بوده است.

یدالله بوعلی با بیان اینکه این جهیزیه‌ها با مشارکت زوج‌های جوان تهیه شده‌اند، خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در کشور تعداد ۳۵ سری جهیزیه نیز توسط ناحیه بسیج عشایری به زوج های جوان عشایر در منطقه دارنگون شیراز اهدا می شود.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه ترویج سنت حسنه ازدواج آسان در دستور کار مسئولان فرهنگی قرار بگیرد، گفت: قرارگاه امنیتی اجتماعی حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) سپاه فجر با اجرای طرح اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان، گام موثری در زمینه تسهیل ازدواج جوانان در استان فارس برداشته است.

 حجت الاسلام محمودی زاده با بیان اینکه اقدام سپاه فجر در اهدای جهیزیه به عنوان یک الگو مورد توجه سایر نهادها و سازمانها قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: تمام مسئولان فرهنگی و اجرایی استان با هم‌افزایی ظرفیتها، زمینه ازدواج آسان جوانان فارس را فراهم کنند و ترویج سنت حسنه ازدواج آسان در دستور کار مسئولان فرهنگی قرار بگیرد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول