اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

کسب یک امتیاز «اترک» از «گناوه» / مسئولان معوقات بازیکنان را بدهند

سرمربی تیم اترک بجنورد با اشاره به‌تساوی بدون گل این تیم برابر امید گناوه در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور تصریح کرد: مسئولان باشگاه وعده‌های خود مبنی بر پرداخت معوقات و پاداش بازیکنان را عملی کنند.

کسب یک امتیاز «اترک» از «گناوه» / مسئولان معوقات بازیکنان را بدهند

حسن سروری در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به برگزاری رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در روز گذشته اظهار کرد: تیم فوتبال اترک بجنورد در این هفته از رقابت‌ها برابر امید گناوه به میدان مسابقه رفت.

وی به نتیجه تساوی بدون گل این دیدار اشاره کرد و گفت: رقابت اترک در زمین تیم امید گناوه، با کسب یک امتیاز مهم از زمین حریف به‌پایان رسید.

سرمربی تیم اترک خراسان شمالی از وجود موقعیت فراوان برای باز کردن دروازه حریف خبر داد و افزود: تیم اترک بر بازی مسلط بود و موقعیت‌هایی نیز برای پیروزی پیدا کرد اما امکان گل زنی برای بازیکنان تیم بجنورد مهیا نشد و درنتیجه به نتیجه مساوی دو تیم رضایت دادند.

وی با اشاره به کسب نتایج مناسب تیم اترک در بازی‌های اخیر خاطرنشان کرد: در سه بازی آخر تیم اترک، از مجموع حداکثر ۹ امتیاز ممکن، ۷ امتیاز کسب‌شده که نشان از کسب مناسب امتیازات است.

سروری ضمن درخواست از مسئولان باشگاه اترک برای عمل به وعده‌های خود گفت: با نتایح به دست آمده امیدواریم مسئولان این باشگاه نیز پرداخت معوقات و پاداش بازیکنان را اجرایی کند.

وی در انتها به بازی آخر تیم اترک در لیگ دسته ۲ نیز اشاره و خاطرنشان کرد: تیم شهید قندی یزد آخرین حریف اترک در رقابت‌های امسال است که از شانس صعود به لیگ دسته یک برخوردار بوده اما تیم اترک با تمام توان برابر این رقیبت خود صف‌آرایی می‌کند.

گفتنی است تیم فوتبال اترک خراسان شمالی با کسب ۲۶ امتیاز در رده یازدهم گروه الف لیگ دسته دو کشور قرار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول