اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

سردار اشتری: توزیع بیش از ۷۰ هزار بسته معیشتی در کشور/ امنیت در کشور به ثبات رسیده است

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به رزمایش کمک مؤمنانه، گفت: در راستای بیانات مقام معظم رهبری با همه کمبودهای اعتباری، کارکنان این ستاد بیش از ۷۰ هزار بسته معیشتی ۳۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی را به نیازمندان اهدا کردند.

سردار اشتری: توزیع بیش از ۷۰ هزار بسته معیشتی در کشور/ امنیت در کشور به ثبات رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار حسین اشتری صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: نیروی انتظامی حافظ امنیت و جان و مال مردم است و توانسته با هدایت‌های مقام معظم رهبری حافظ ارزش‌ها در کشور باشد.

وی بیان داشت: نیروهای انتظامی از مرزها گرفته تا شهرها و روستاها حضور دارند و بعد از دفاع مقدس باب شهادت در این سازمان باز بوده و در مقابل ناامن کنندگان کشور ماهانه شهدایی تقدیم انقلاب کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان امروز به برکت خون شهدا و آگاهی و هماهنگی مردم در کشور امنیت با ثباتی را داریم، عنوان کرد: در خراسان‌جنوبی وضعیت خوبی در کاهش جرائم و وقوع حوادث ناامن‌کننده داشته‌ایم و این استان از امن‌ترین استان‌های کشور است.

اشتری ادامه داد: امنیت ایحاد شده در استان به‌واسطه مردم متدین و ولایی و زحمتکش استان، حضور نیروهای مسلح و علمای برجسته و همکاران نیروی انتظامی کسب شده است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح جزو پیشگامان امنیت هستند، تبیین کرد: نیروی انتظامی اقدامات خوبی در ارتقا امنیت و خدمت به مردم داشته و در بررسی‌های مراکز افکارسنجی نیروی انتظامی مجموعه رو به‌رشدی بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد: این استان با خدمات سردار شجاع طی پنج سال گذشته کارهای زیربنایی و زیرساختی و تجهیزات اقدامات خوبی داشته و در ارزیابی‌ها جزو استان‌های خوب تلقی می‌شود.

اشتری با تأکید بر اینکه امروز علاوه بر بحث تحریم‌ها از لحاظ اعتباری در وضعیت خوبی نیستیم تصریح کرد: اعتباراتی که به ما داده می‌شود کفاف مأموریت‌ها را نمی‌دهد اما با روحیه‌ای که همکاران نیروی انتظامی دارند در همین شرایط هم کارها به‌خوبی دنبال شده و کارکنان ما مثل مردم این استان پرکار و کم‌توقع و مجاهدانه کار می‌کنند.

وی با اشاره به رزمایش کمک مؤمنانه، گفت: در راستای بیانات مقام معظم رهبری با همه کمبودهای اعتباری، کارکنان این ستاد بیش از ۷۰ هزار بسته معیشتی ۳۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی را به نیازمندان اهدا کردند که امیدواریم این روحیه همواره ارتقا یابد.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول