اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

برنامه تعطیلی تئاتر در ایام محرم اعلام شد

اداره‌کل هنرهای نمایشی همزمان با آغاز محرم و روزهای سوگواری امام حسین‌(ع) و اصحاب باوفایشان، برنامه تعطیلی تئاتر را مشخص کرد.

برنامه تعطیلی تئاتر در ایام محرم اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس، تمامی نمایش‌هایی که مضمون کمدی دارند، نمایش‌های موزیکال و یا آثاری که از موسیقی زنده در اجرای آن‌ها استفاده می‌شود از شب اول محرم برابر با پنج‌شنبه ۳۰ مرداد تا چهارشنبه ۱۲ شهریور (برابر با ۱۳ محرم‌الحرام) روی صحنه نخواهند رفت.

نمایش‌های دیگری که در دسته فوق قرار نمی‌گیرند، به مناسبت ایام سوگواری امام حسین‌(ع) و یاران باوفای ایشان از جمعه ۷ شهریور (برابر با ۸ محرم‌الحرام) تا چهارشنبه ۱۲ شهریور (برابر با ۱۳ محرم‌الحرام) تعطیل خواهند بود.

*آرش دادگر «اودیسه 2020» را در تالار چهارسو به صحنه می برد‎

آرش دادگر از کارگردانان و بازیگران مطرح تئاتر کشورمان از روز یکشنبه بیست و ششم مرداد ماه 1399 نمایش «اودیسه 2020» به نویسندگی امین طباطبایی را در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به صحنه می برد.

دادگر درباره محتوای این اثر نمایشی توضیح داد: «اودیسه 2020 درباره جنگ تروا و سازنده اسب چوبی است و اولیس شخصیت نمایش پس از ده سال آوارگی به خانه بازمی‌گردد.» این کارگردان تئاتر پیش از این نمایش های «آژاکس»، «مکبث»، «کالون و قیام کاستلیون»، «طوفان»، «هملت»، «صبحانه برای ایکاروس»،«شاه لیر»، «اسب»، «او»، «بازگشت افتخار آمیز مردان جنگ» و تعدادی دیگری از آثار نمایشی را در تالارهای مختلف کارگردانی کرده بود.

امین طباطبایی(نویسنده)، آرش دادگر (کارگردان)، امین طباطبایی، آرش دادگر و ندا حبیبی (گروه بازیگران)، شهرام احمد زاده (مجری طرح و مشاور کارگردان)، عمار عاشوری (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، کیکاووس شکوهی (دستیار کارگردان)، جاهد قربانی (مدیر صحنه)، آرش دادگر (طراح صحنه )، علیرضا زندیه (طراح نور)، مرضیه برزی (طراح لباس)، امیر رجبی (طراح پوستر و بروشور) گروه اجرایی نمایش«اودیسه 2020» را تشکیل می دهند.

نمایش «اودیسه 2020» به نویسندگی امین طباطبایی و کارگردانی آرش دادگر از روز یکشنبه بیست و ششم مرداد ماه ساعت 19:30 به مدت 75 دقیقه در تالار چهارسو مجموعه تئاتر میزبان مخاطبان خواهد بود و علاقه مندان برای تهیه بلیت این نمایش می توانند به سامانه «تیوال» مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول