اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فارس من| مشکل صدور مجوز ساخت شهرک کوثر پاکدشت برطرف شد

سرپرست شهرداری پاکدشت از برطرف شدن صدور مجوز ساخت در شهرک کوثر فرهنگیان خبر داد و گفت: طی مذاکره با وزارت دفاع اعمال محدوده ‌پارچین در برخی نواحی مشخص شد.

فارس من| مشکل صدور مجوز ساخت شهرک کوثر پاکدشت برطرف شد

حسین شصتی سرپرست شهرداری پاکدشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره سوژه فارس من با عنوان "چرا مجوزساخت شهرک کوثر فرهنگیان داده نشده است؟ " اظهارداشت: طی مذاکره با وزارت دفاع مشکل این زمین‌ها برطرف شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به قرار گیری قسمتی از زمین‌ها در حریم پارچین، درحال مذاکره با وزارت دفاع بودیم تا توانستیم امضای اعمال محدوده را از معاون وزیر اخذ کرده و بخش‌های دیگر این مشکل را نداشته و مجوز ساخت صادر می شود.

سرپرست شهرداری پاکدشت در واکنش به ایجاد امکانات ازقبیل نصب تیربرق برای ساخت و ساز خاطرنشان کرد: تعاونی مسکن داری هیئت امنا بوده و باید خودشون پیگیر این موضوعات از ادارات و نهادهای مربوطه باشند.

شصتی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در این زمینه خاطرنشان کرد: در حال حاضر با رفع این مشکل، صدور جواز ساخت؛ در مناطق شهرک کوثر فرهنگیان، حصار امیر و مسکن مهر امام رضا برای متقاضیان امکان پذیر می باشد.

انتهای پیام/پ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول