اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تشکیل 473 فقره پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: طی 4 ماه اول امسال برای رصد و پایش واحدهای صنفی تخصصی در سطع تولید و عرضه یک هزار و 568 مورد بازرسی توسط گروه‌های مشترک با حضور و همکاری ارگان‌های ذی‌ربط انجام شده است.

تشکیل 473 فقره پرونده تخلف صنفی  در آذربایجان‌غربی

علیرضا محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: طی چهار ماه اول امسال برای رصد و پایش واحدهای صنفی تخصصی در سطح تولید و عرضه یک هزار و 568 مورد بازرسی توسط گروه‌های مشترک با حضور و همکاری ارگان‌های ذی‌ربط انجام شده است.

وی افزود: بازرسی‌های صورت گرفته منجر به تشکیل 473 فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از 17 میلیارد و 408 میلیون ریال شد که برای رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی تصریح کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان بیشترین گشت مشترک با انجام 409 مورد بازرسی را با همکاری و حضور کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان انجام شده است.

محمودی به عملکرد با بازرسی از تولید و توزیع مصالح ساختمانی اشاره کرد و افزود: در 4 ماه اول امسال 4 هزار و 646 مورد بازرسی از واحدهای صنفی توزیعی سیمان، آجر، آهن آلات، شن و ماسه و سایر کالاهای مصرفی ساختمانی انجام و 224 فقره پرونده به ارزش بیش از 30 میلیارد ریال تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در راستای جلوگیری از گرانفروشی، احتکار، کم فروشی و هرگونه تخلف صنفی، هموطنان عزیز می‌توانند به صورت شبانه روزی از طریق سامانه 124 ستاد خبری سازمان موارد تلف را با ما در میان بگذارند تا در اولین فرصت پیگیری و رسیدگی شود.

این مقام مسوول اضافه کرد: در همین راستا طی 4 ماه اول امسال یک هزار و 515 مورد شکایت و گزارش به ستاد خبری سازمان واصل شد که پس از پیگیری و رسیدگی 700 مورد متخلف 618 مورد غیر متخلف شناسایی شدند و 197 مورد نیز در دست بررسی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول