اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تجلیل از ایثارگران باید شایسته زحمات آنها باشد

استاندار چهارمحال و بختیاری با انتقاد از برخی تجلیل‌های کلیشه‌ای از جانبازان، گفت: ما همواره موظف به رعایت حرمت ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های آن‌ها هستیم و اقدامات باید شایسته زحمات آن‌ها باشد.

تجلیل از ایثارگران باید شایسته زحمات آنها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اقبال عباسی ظهر امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در محل استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تجلیل از ایثارگران باید از کارهای کلیشه‌ای وکم‌تاثیر خودداری و اقدامات حرفه‌ای، موثر و به‌روز داشته باشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: باید برای واژه‌ ایثار تعریف جامع و کاملی ارائه داد و این موضوع تبیین شود که در حال حاضر ایثار در سنگر اقتصاد، تولید و درمان معنا پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر دشمنان در حال حمله به سنگرهای اقتصادی ملت ایران هستند و ایثار در این شرایط مطالعه، تحقیق و اقدام موثر در بهبود وضعیت اقتصاد و چرخه تولید کشور است.

عباسی خاطرنشان کرد: ما همواره موظف به رعایت حرمت ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های آن‌ها هستیم اما اقدامات باید شایسته زحمات آن‌ها باشد نه کلیشه‌ای و بدون برنامه.

وی تصریح کرد:همه دستگاه‌ها باید از کارمندان ایثارگر خود به طور شایسته تجلیل کنند و پای حرف و درد و دل آن‌ها نشسته و در حد توان مشکلات آن‌ها را برطرف کنند.

استاندار چهارمحال اضافه کرد: گاها مشاهده شده مدیران بعضی دستگاه‌ها حداکثر اقدام خود را نصب بنر بر درب اداره خود در سالروز بازگشت آزادگان به وطن قرار داده‌اند که لازم است با ایده‌های جدید و به روز اقدامی تاثیرگذار داشته باشند.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول