اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ساختمان مرکزی دانشگاه آزادهمدان مزین به نام «سردار سلیمانی» شد

در راستای پاسداشت یاد و خاطر سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی، ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به نام نامی این شهید سرافراز مزین شد.

ساختمان مرکزی دانشگاه آزادهمدان مزین به نام «سردار سلیمانی» شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، مرتضی قائمی ترور شهید حاج قاسم سلیمانی را بزرگترین خطای استکبار جهانی دانست و اظهار کرد: شهید سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم جهانی و ناجی ملت‌های مظلوم منطقه بود.

وی افزود: همواره در طول تاریخ شخصیت‌هایی در حوزه های مختلف دوران ساز و مبدا تحولات اساسی در هر کشور هستند که شهید سلیمانی مبدا تحولات خیر در منطقه بود و از برکت وجود ایشان، تروریسم جهانی از مرزهای میهن اسلامی دور شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اشاره به ابعاد شخصیتی و نبوغ شهید سلیمانی تشریح کرد: حاج قاسم سلیمانی شخصیتی بود که نبوغ فوق‌العاده خود به طور جامع و همزمان در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، نظامی و اعتقادی بروز یافته بود و از این نبوغ برای خدمت به اسلام بهره می‌گرفت.

قائمی افزود: این سردار سرافراز و مجاهد نستوه با فداکاری و از خودگذشتگی، طعم شیرین امنیت و آرامش را برای دولتها و ملل منطقه به ارمغان آوردند.

وی بارزترین ویژگی اخلاقی شهید سلیمانی را اخلاص دانست و تاکید کرد: ویژگی که باعث شد حاج قاسم تبدیل به سردار دلها شود، خلوص نیت بود و با توجه به سخنان مقام معظم رهبری، مردم نیز قدر سردار شهید قاسم سلیمانی را دانستند و این ناشی از اخلاص است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان تصریح کرد: ترور و شهادت سردار دلها باعث شد تا در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه تصمیم گرفته شود و علاوه بر تولید برنامه‌های فرهنگی برای بازنشر فرهنگ و اندیشه حاج قاسم برای دانشجویان، ساختمان مرکزی این واحد هم به نام و نشان این قهرمان بزرگ و نام آور مزین شود.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول