اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مراسم نکوداشت یکمین سالگرد آمیراحمد تقوی در دهدشت برگزار شد

مراسم نکوداشت یکمین سالگرد ارتحال مؤسس حوزه علمیه دهدشت برگزار شد.

مراسم نکوداشت یکمین سالگرد آمیراحمد تقوی در دهدشت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، در آستانه یکمین سالگرد رحلت آمیراحمد تقوی مؤسس حوزه علمیه دهدشت و از علمای شاخص استان آیین نکوداشتی با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از اعضای شورای اداری در مسجد جامع صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید مصطفی میرهاشمی در این مراسم اظهار داشت: آیت‌الله تقوی از شخصیت‌های تأثیرگذار استان بود که خدمات شایسته‌ای به ویژه در تربیت طلاب دینی ارائه داد.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم بزرگداشت نشانه تکریم علما و مفاخر مذهبی است، افزود: شخصیت آمیراحمد تقوی زبانزد عام و خاص بود و ویژگی‌های اخلاقی آن عالم وارسته در میان دوستان و رهروان آن فقید خواهد ماند.

 

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه مرحوم آمیراحمد تقوی شخصیت جامعی است که از نظر جایگاه معنوی و تاثیر گذاری برای همه شناخته شده است، عنوان کرد: تاثیر گذاری اخلاقی ایشان در جامعه بر هیچ کسی پوشیده نیست.

 

به گزارش فارس، اعضای شورای فرهنگ عمومی با حضور در مقبره آمیراحمد تقوی با قرائت فاتحه یاد و خاطره آن عالم ربانی را گرامی داشتند.

مراسم یکمین سالگرد رحلت آمیراحمد تقوی به علت شرایط بیماری کرونا با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و با جمعیت محدود برگزار شد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول