اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

توطئه‌های دشمنان «مقاومت» را قوی‌تر خواهد کرد

امام جمعه موقت بندرلنگه گفت: دشمنان خواستند به حزب‌الله لبنان ضربه بزنند اما نمی‌دانند در هر جا که توطئه کردند مقاومت قوی‌تر شد .

توطئه‌های دشمنان «مقاومت» را قوی‌تر خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت‌الاسلام حسن فقیهی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، با بیان اینکه روز مباهله روز حقانیت اسلام است، اظهار داشت: بیست‌وچهارم ذی‌الحجه روز مباهله نام گرفته که  در این روز که روز نزول آیه «تطهیر» نیز هست، خداوند بر ارزش‌ها و فضیلت‌های اهل بیت(ع) و جایگاه راستین آنان در درک و شناخت اسلام راستین مهر تأییدی دیگر زد.

وی با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو، افزود: 25 مردادماه روز خانواده و تکریم بازنشستگان، 26 مردادماه سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در سال 68 و همچنین سالروز کودتای 28 مرداد علیه دولت مصدق و بازگشت محمدرشاه ملعون و همچنین 30 مرداد بزرگداشت علامه مجلسی نیز از مناسبت‌های این ماه در هفته جاری است.

امام جمعه موقت شهرستان بندرلنگه با محکوم کردن انفجار در بندر بیروت، گفت: قطعا دست‌های آمریکا، اسرائیل، انگلیس و عربستان سعودی در کار است وقتی آنها دیدند دولتی همراه با حزب‌الله در لبنان روی کار آمده است دست به این کار زدند.

فقیهی‌فر بیان داشت: دشمنان با این ترفند که خواستند به حزب‌الله لبنان ضربه بزنند اما نمی‌دانند در هر جا که توطئه کردند مقاومت قوی‌تر شد به مانند فاطمیون، زینبیون، حیدریون و الحوثی‌ها که در منطقه با شکلی منسجم و قوی ظاهر شدند.

این استاد اخلاق حوزه علمیه تاکید کرد: همین تخریب‌ها باعث قوی‌تر شدن حزب‌الله نیز خواهد شد و همچنین عادی‌سازی روابط امارات با اسرائیل را شدیدا محکوم می‌کنیم.

انتهای پیام/88028

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول