اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اراذل‌ و اوباش متواری از کاشان در نوشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری ۱۰ نفر از اعضای یک باند شرارت و زورگیری که پس از ارتکاب اعمال مجرمانه در شهر کاشان به نوشهر متواری شده بودند خبر داد.

اراذل‌ و اوباش متواری از کاشان در نوشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین بساطی اظهار کرد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان شب گذشته از ورود اعضای یک باند معروف شرارت و زورگیری که از کاشان  متواری و به نوشهر مراجعت کرده بودند مطلع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: طی هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان، بلافاصله تیمی متشکل از زبده‌ترین مأموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات در خصوص شناسایی متهمان و محل اختفای آنان را در دستور کار قراردادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از پنج ساعت کار اطلاعاتی سرانجام متهمان دریکی از مناطق نوشهر شناسایی و در نخستین ساعات بامداد صبح امروز طی یک عملیات غافلگیرکننده دستگیر شدند.

بساطی با بیان اینکه، در این عملیات که با همکاری مأموران پلیس امنیت عمومی نوشهر انجام شد ۱۰ نفر از اعضای این باند دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: در تحقیقات تخصصی به‌ عمل‌ آمده مشخص شد متهمان دارای سوابق متعدد شرارت، زورگیری، ایجاد ضرب‌ و جرح، خسارت به اموال عمومی بوده‌اند.

این مقام انتظامی به دیگر اعمال مجرمانه متهمان اشاره کرد و گفت: نزاع و درگیری و مجروح کردن شهروندان، ایجاد رعب و وحشت از دیگر اعمال مجرمانه این باند معروف بوده است.

وی با اشاره به اینکه، از متهمان تعدادی سلاح سرد و مقادیری مواد مخدر از نوع گل کشف و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد، اذعان داشت: اجازه نخواهیم داد که این افراد اقدام به از بین بردن امنیت و آرامش شهروندان کرده و با ایجاد ناامنی در محلات برای خود قلمرو درست کرده و قدرت‌نمایی کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۱۸/ص/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول