اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

34 کیلومتر از پروژه زنجان - بیجار به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان به برنامه‌ریزی انجام شده برای بهره‌برداری از بخشی از پروژه باند دوم محور زنجان - بیجار در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: حدفاصل مرکز استان و شهر زرین‌آباد، به طول 34 کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسد.

34 کیلومتر از پروژه زنجان - بیجار به بهره‌برداری می‌رسد

مسعود بیات‌منش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پروژه‌های راه‌سازی به منظور افزایش رفاه حال مردم زنجان انجام می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به دو پروژه راه‌سازی در استان بیان کرد: یکی از این پروژه‌ها، باند دوم احداث باند دوم محور زنجان به بیجار است.

وی از بهره‌برداری از بخشی از باند دوم احداث باند دوم محور زنجان به بیجار در سال‌جاری خبر داد و گفت: حدفاصل مرکز استان و شهر زرین‌آباد، مرکز شهرستان ایجرود به طول 34 کیلومتر در این بازه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد.

بیات‌منش پروژه‌ مذکور را پروژه منتخب سفر رئیس جمهور به استان زنجان در سال 1393 خواند و افزود: این پروژه در حال حاضر پیشرفت فیزیکی 87 درصدی داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به پروژه‌ قطعات یک و 2 باند دوم کبودرآهنگ-قیدار-سلطانیه در طرح احداث باند دوم کبودرآهنگ-قیدار-سلطانیه اشاره کرد و افزود: این پروژه از سال 1389 پیمان‌سپاری شده و هم‌اکنون در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه این پروژه قسمتی از کریدور ارتباطی جنوب به شمال غرب کشور است، افزود: افتتاح این پروژه مسیر ارتباطی استان‌های جنوبی و مرکزی کشور به استان‌های شمال‌غرب را کاهش می‌دهد.

بیات منش با اشاره به اینکه عملیات اجرایی 12 کیلومتر از پروژه قطعه 2 باند دوم قیدار - سلطانیه (حد فاصل وهمچنین با توجه به اینکه آسفالت لایه دوم 18 کیلومتر از پروژه (کمربندی شهر قیدار و تقاطع‌های مربوطه ) به پایان رسیده است، تصریح کرد: این پروژه با نصب علائم و گاردریل در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/73009/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول