اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اقشار ۲۰ گانه بسیج سپاه فجر پشتیبان یکدیگر باشند

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه هر ۲۰ قشر بسیج باید پشتیبان یکدیگر باشند، گفت: اگر بسیج رسانه با مشکلی مواجه است می‌تواند از ظرفیت سایر اقشار بسیج استفاده کند.

اقشار ۲۰ گانه بسیج سپاه فجر پشتیبان یکدیگر باشند

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری فارس از شیراز، سردار یدالله بوعلی در دیدار صمیمی با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت مقام خبرنگار در شیراز، با تاکید بر تبیین واقعی دیدگاه غرب نسبت به اسلام و کشورهای شرقی، به بیان دیدگاه پژوهشگران غربی نسبت به اسلام پرداخت و گفت: آنچه در جهان اسلام توسط تروریست‌ها رخ داد، برای بدنام کردن اسلام بود.

وی افزود: این دیدگاه، باعث تشکیل گروه تروریستی داعش، با کمال شقاوت و بی‌رحمی در حق انسان‌ها شد و این را به نام اسلام در جهان مطرح کردند؛ اما امروز داعش کنترل و مهارشده و این، مرهون تلاش‌ها و تربیت گروه‌های فرامرزی توسط سردار شهید قاسم سلیمانی است.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه جامعه رسانه باید درباره دین و تاریخ این سرزمین بداند؛ و بداند که ما میراث سال‌ها فرهنگ هستیم، گفت: ایرانیان از این‌جهت زودتر از همه اسلام را پذیرفتند که در اسلام منطق و عاطفه موج می‌زند و ایرانیان هم با منطق و عاطفی هستند؛ بنابراین اگر پیوستگی مذهبی نداریم، حداقل باید تعصب ملی نسبت به میهن و کشورمان داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیران باید همواره درصحنه باشند، تاکید کرد: مدیر خوب باید خلاق باشد، همدلی و رقابت ایجاد کند تا ایجاد هم‌افزایی شود.

این یادگار دفاع مقدس افزود: در بررسی مشکلات نباید از موضوعاتی که در جامعه حائز اهمیت است چشم‌پوشی شود، پس خبرنگاران باید با توجه به موضوعات مهم جامعه، تلاش کنند که با گوشزد کردن موضوعات به مسئولان، نقشی در برطرف کردن مشکلات جامعه داشته باشند.

بنابه اظهارات جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس، اصحاب رسانه در ارتباط با مسائل و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، باید بگردند و راه‌حل پیدا کنند.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس ظرفیت بسیج رسانه به نمایندگی از سپاه فجر را برای حل کردن مشکلات جامعه خبری را مناسب دانست و گفت: هر ۲۰ قشر بسیج باید پشتیبان یکدیگر باشند، اگر بسیج رسانه با مشکلی مواجه است می‌تواند از ظرفیت سایر اقشار بسیج استفاده کند.

بوعلی با تاکید بر داشتن وجدان آگاه در بیان حقیقت، تصریح کرد: در جامعه رسانه وجدان‌های بیدار زیاد است که حقایق را بیان می‌کنند که به نفع همه است.

به گزارش فارس، در پایان این جلسه با رونمایی از پوستر سومین جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر، از خبرنگاران حوزه سپاه و بسیج شیراز تقدیر شد.

انتهای پیام/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول