اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

اجرای طرح اطعام حسینی در ۷۲ آشپزخانه گیلان

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان گیلان هم‌زمان با ایام محرم و صفر طرح اطعام حسینی در ۷۲ آشپزخانه استان گیلان اجرایی می‌شود.

اجرای طرح اطعام حسینی در ۷۲ آشپزخانه گیلان

عباس اهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه اطعام نیازمندان در ماه‌های محرم و صفر در قالب ادامه حسینی انجام می‌شود، اظهار کرد: این استان با همکاری مراکز نیکوکاری خیریه‌های معتبر مساجد و گروه‌های جهادی انجام می‌شود.

وی با اشاره به تعداد آشپزخانه‌هایی که در ایام محرم و صفر غذا طبخ کرده و بین نیازمندان توزیع می‌کنند، گفت: به نیت تعداد یاران امام حسین علیه‌السلام در کربلا و با رعایت نکات بهداشتی غذای گرم در ۷۲ آشپزخانه طبخ و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با بیان اینکه طرح اطعام حسینی در ادامه اجرای رزمایش ایران حمل بوده و از روز عید غدیر آغازشده است، افزود: هزینه برآورد شده برای اجرای طرح اطعام حسینی ۲۰۰ میلیارد ریال است که امیدواریم با کمک‌های بی‌منت مردم تأمین شود.

اهرابی با اشاره به اینکه غذاهای آماده‌شده توسط همکاران کمیته امداد به درب منازل نیازمندان توزیع می‌شود، بیان کرد: به‌منظور جلوگیری از تجمع و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیچ‌گونه توزیع غذا در مقابل آشپزخانه‌ها و دفاتر کمیته امداد نخواهیم داشت.

وی با تقدیر از مشارکت همیشگی مردم و خیرین در امور خیریه و نیکوکاری اداره کل کمیته امداد استان گیلان گفت: مردم و خیرین گیلان می‌توانند با ارسال کد دستوری#۱۴* و یا#۰۱۳*۸۸۷۷* در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول