اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

پروژه بزرگراه خرم‌آباد- اراک ضرر فراوانی برای بروجرد دارد

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: از دست رفتن زیرساخت‌ها و اعتبارات و ایجاد مشکلات اقتصادی و اجتماعی تنها گوشه‌ای از ضرر بزرگراه خرم‌آباد ـ اراک است که شهر بزرگ بروجرد را ندید و از کنار آن با بی‌رحمی عبور کرد.

پروژه بزرگراه خرم‌آباد- اراک ضرر فراوانی برای بروجرد دارد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 26 مرداد) طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: مشاهده سیل بنیان‌کن فقر نه نیازی به تحقیق دارد و نه به مشاجره و اثبات تنها کافی است به بعضی از تصمیمات کارشناسانه و بی‌تجربگی برخی از مسؤولان را در یکسری از پروژه‌ها نظاره کنید.

وی افزود: بروجرد دومین شهر استان لرستان و سی و نهمین شهر پر جمعیت ایران در کنار دشت حاصل‌خیز سیلا‌خور و در کنار و در دامنه کوه‌های سربلند زاگرس قرار دارد و موقعیت ویژه ارتباطی در مسیر شاهراه تهران جنوب با جمعیتی حدود 400 هزار نفر امروز با معضل بزرگ آزادراه خرم‌آباد ـ‌ اراک به مشکلات عدیده اقتصادی دچار شده است.

وی گفت: از دست رفتن زیرساخت‌ها و اعتبارات و منابع عمومی، متروک شدن دومین شهر بزرگ استان، فرار سرمایه و سرمایه‌گذار، مهاجرت نیروهای انسانی جویای کار و حتی شاغلان ، افزایش بیکاری و فقر، کاهش جمعیت، نابودی کشاورزی، صنعت و اقتصاد، تعطیلی اکثر پروژه‌های عمرانی و فرهنگی، عدم توسعه شهری و ایجاد مشکلات اقتصادی و اجتماعی تنها گوشه‌ای از ضرر بزرگراه خرم‌آباد ـ اراک است که شهر بزرگ بروجرد را ندید و از کنار آن با بی‌رحمی عبور کرد.

وی گفت: این نشان‌دهنده ناکارآمدی است که بروجرد با چنین ظرفیتی باید بین‌بست شود و راه ارتباطی آن با بقیه شهرها قطع شود و اتصال راه‌آهن دروود، بروجرد،‌ملایر راهکار آن است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول