اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بهره‌برداری بیمارستان گالیکش تا پایان فعالیت دولت/ کلنگ‌زنی و افتتاح بیش از 60 پروژه در هفته دولت

فرماندار گالیکش با اشاره به اینکه روند ساخت بیمارستان این شهرستان سرعت گرفته، گفت: بعد از رفع مشکلات اجرایی و تسریع در روند ساخت این بیمارستان هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی 30 درصد تلاش داریم تا پایان فعالیت دولت این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

بهره‌برداری بیمارستان گالیکش تا پایان فعالیت دولت/ کلنگ‌زنی و افتتاح بیش از 60 پروژه در هفته دولت


علی‌اصغر میرزایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان گالیکش با بیان اینکه دو کارگاه تولید ماسک در شهرستان گالیکش فعال شد، اظهار کرد: به منظور رفع کمبود ماسک در ایام عزاداری امام حسین (ع) و دسترسی آسان مردم به ماسک با قیمت بسیار مناسب دو کارگاه تولید ماسک در دو روستا شهرستان فعال شد.
وی تصریح کرد: یک کارگاه تولید ماسک توسط گروه جهادی پایگاه بسیج در روستای «قلی‌تپه» و یک کارگاه تولید ماسک توسط تشکل گروه همیار زنان سرپرست خانوار تحت حمایت اداره بهزیستی در روستای «ینقاق» این شهرستان فعال شده است.
میرزایی با بیان اینکه گروه‌های جهادی بازوان توانمند دولت‌ها و سایر ارگان‌ها هستند، تاکید کرد: گروه‌های جهادی و تشکل‌ها بازوان توانمند دولت‌ها و سایر ارگان‌ها بوده که همراهی و همکاری آنها در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی به مردم نشان از اهداف خیرخواهانه و نوعدوستانه آنها است.
* کلنگ‌زنی و افتتاح بیش از 60 پروژه در هفته دولت/ ساخت بزرگترین دهکده گیاهان دارویی استان گلستان در گالیکش
فرماندار شهرستان گالیکش با اشاره به نزدیک شدن هفته دولت خاطرنشان کرد: بیش از 66 پروژه برای کلنگ‌زنی و افتتاح در هفته دولت به استانداری ارائه شده که بیشتر این پروژه قابل افتتاح بوده و به‌زودی جدول تکمیلی آنها اعلام می‌شود.
وی ادامه داد: بزرگترین دهکده گیاهان دارویی استان در این شهرستان در حال ساخت بوده و مشکلات زیرساختی آن در بازدید استاندار عنوان شد که دستورات لازم برای رفع آن توسط استاندار داده شده است.
میرزایی درباره مشکلات آب شرب روستاهای این شهرستان گفت: روستاهای «قوش‌چشمه»، «سیجان»، «کندسکوه»و «قلی‌تپه» دارای مشکلات کمبود آب یا عدم دسترسی به آب شرب دارند که دو روستای «کندسکوه»و «قوش‌چشمه» دارای مشکلات جدی‌تری هستند.
وی بیان داشت: روستای «قوش‌چشمه» در مرز دو شهرستان گالیکش و کلاله واقع شده و عملیات اجرایی لوله‌کشی آب در حوزه شهرستان گالیکش انجام شده و قرار است هفته آینده نشست مشترک با دو فرماندار شهرستان کلاله، گالیکش و مدیرعامل آبفا گلستان برای رفع مشکل این روستا و ادامه لوله‌کشی برای دسترسی به آب شرب صورت گیرد.
* خسارت 43 میلیارد تومانی سیل اخیر به شهرستان گالیکش
فرماندار شهرستان گالیکش با اشاره به وقوع  سیل اخیر در شهرستان گالیکش تصریح کرد: وقوع سیل اخیر خسارت‌هایی به اراضی کشاورزی، جایگاه‌های دام، پایه‌های پل روستاها وارد کرد که برآورد این خسارت‌ها با نظر کارشناسان تاکنون بیش از 43 میلیارد تومان بوده است.
وی افزود: قرارگاه بازسازی سیل به صورت مستمر با حضور استاندار تشکیل و روند اجرای بازسازی و نوسازی و  مصوبات  این قرارگاه توسط استاندار پیگیری می‌شود.
میرزایی درباره روند ساخت بیمارستان شهرستان گفت: بعد از بازدید استاندار و رفع مشکلات مراحل اجرایی، روند ساخت این بیمارستان سرعت بیشتری گرفته به نحوی که پیشرفت فیزیکی این بیمارستان 30 درصد بوده و تلاش داریم تا پایان فعالیت دولت این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول