اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

آمریکا دست به دامن کشوری شد که با ذره‌بین باید نقشهٔ آن را در صحنهٔ جهان پیدا کرد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: روز گذشته در موضوع ارجاع پروندهٔ ایران به شورای امنیت سازمان ملل، آمریکا جهت همراهی دست به دامن کشور کوچکی به‌نام دومنیکن شد که با ذره‌بین باید نقشهٔ این کشور را در صحنهٔ دنیا پیدا کرد.

آمریکا دست به دامن کشوری شد که با ذره‌بین باید نقشهٔ آن را در صحنهٔ جهان پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: طی 40 سال گذشته آمریکا تمام توان خود را در حوزه‌های مختلف فضایی، سیاسی و اقتصادی به کار گرفته تا بتواند جمهوری اسلامی ایران را مهار کند، اما به لطف و عنایت خدای متعال، رهبری‌های حکیمانهٔ حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری، همراهی و همکاری مردم و نیز آمادگی و هوشمندی نیروهای مسلح همواره ناکام مانده است.

وی افزود: آمریکا جنگی 8 ساله را به واسطهٔ حکومت بعث عراق و صدام به کشور ما تحمیل کرد اما برندهٔ این میدان که در واقع تمام دنیا در یک طرف و مقابل جمهوری اسلامی قرار گرفته بودند، ایران سرافراز بود.

این مسؤول اظهار کرد: آمریکا منافقین را حمایت و تجهیز کرد تا با ترور و ضربه‌‌های کور و به شیوهٔ بزن در رو در روند پیشرفت و توسعهٔ کشور خلل وارد کنند، اما علی‌رغم متوسل شدن به توطئه‌های داخلی به نتیجه رسیدند و رسوا شدند؛ امروز این منافقین هستند که در دنیا آواره‌اند و حاضرند هر سوراخی را با قیمتی گزاف تنها برای زنده ماندن خریداری کنند.

وی عنوان کرد: امریکا در آخرین حرکت خود، تحریم و فشارهای اقتصادی را به کشور وارد کرد تا به‌زعم خود، مردم را از پای در آورد، تولید کشور را فلج کرده و کشور را وابسته کند، اما خوش‌بختانه کشور ما روز به روز در حال توسعه، پیشرفت و فتح قله‌های بزرگ صنعتی و تولیدی است و با اتکا به رویکرد اقتصاد مقاومتی، نه تنها از خارج بی‌نیاز شده‌ایم، بلکه امروز به‌عنوان یکی از صادرکنندگان مطرح منطقه هستیم.

حبیبی در ادامه تأکید کرد: امریکا در طراحی اخیر خود، موضوع ارجاع پروندهٔ ایران به شورای امنیت سازمان ملل را پیگیری و مطرح کرد که این‌بار نیز ناکام ماند و در دنیا رسوا شد.

وی در پایان بیان کرد: در رأی‌گیری ارجاع پروندهٔ ایران، 11 رأی ممتنع، 2 رأی مخالف چین و روسیه و تنها 2 رأی موافق آمریکا و کشور کوچک دومنیکن این طرح را همراهی کردند؛ جالب است که امریکا دست به دامن کشوری شده که با ذره‌بین باید نقشهٔ آن را در صحنهٔ دنیا پیدا کرد و وقوع این اتفاق در روز گذشته یک رسوایی بزرگ دیگر برای امریکا و یک پیروزی سیاسی و بین‌المللی برای جمهوری اسلامی ایران بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول