اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تعیین نماینده کمیسیون آموزش برای نظارت بیشتر بر دستگاه‌های آموزشی

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از تعیین نماینده تام الاختیار برای هر یک از دستگاه‌ها و نهادهای آموزش و پرورش و آموزش عالی از طرف این کمیسیون خبر داد و گفت: این کار برای افزایش نظارت‌ها و پیشبرد امور تقنینی بسیار مفید است.

تعیین نماینده کمیسیون آموزش برای نظارت بیشتر بر دستگاه‌های آموزشی

حجت‌الاسلام احمدحسین  فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (یکشنبه ۲۶ مرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در ابتدای نشست امروز علی اسلامی پناه به عنوان معاون حقوقی و معاون پارلمانی وزارت علوم به اعضای کمیسیون آموزش مجلس معارفه شد.

وی افزود: تعیین نماینده تام الاختیار این کمیسیون برای هر یک از دستگاه‌ها و نهادهای آموزش و پرورش و آموزش عالی دستور کار دوم این نشست بود که برای نمونه برای آنها می‌توانند امورات دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور و دانشگاه فرهنگیان از طرف کمیسیون را انجام دهند که با این کار نظارت‌ها و پیشبرد امور تقنینی افزایش می‌یابد. 

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: کمیسیون آموزش برای پیگیری قوانین مصوب در حوزه‌های مختلف نیز نماینده‌ای از اعضای کمیسیون انتخاب کرد تا همه قوانین در حوزه‌ آموزش، تحقیقات و فناوری اجرایی شود.

وی اظهار داشت: برخی از نمایندگان معلمان مدارس غیردولتی مسائل و مشکلات خود را با رئیس و هیأت رئیسه کمیسیون مطرح کردند تا نسبت به تعیین تکلیف آن‌ها تصمیمات جدی اتخاذ شود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول