اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مرزبانان پاسداران امنیت جمهوری اسلامی ایران هستند

نماینده ولی فقیه و رییس عقیدتی سیاسی ناجا گفت: مرزبانان پاسداران امنیت جمهوری اسلامی ایران هستند

مرزبانان پاسداران امنیت جمهوری اسلامی ایران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی مراسم تکریم  و معارفه رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی خراسان رضوی با حضور حجت الاسلام ادیانی، نماینده ولی فقیه و رئیس عقیدتی سیاسی ناجا، حجت الاسلام موسوی رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا، سردار جان نثار فرمانده مرزبانی استان، سردار تقوی فرمانده انتظامی استان و جمعی از فرماندهان و معاونین در ستاد فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی برگزار شد.

حجت الاسلام ادیانی در این مراسم ضمن تبریک اعیاد گذشته و تسلیت پیشاپیش ایام ماه محرم عنوان کرد: مرزبانان پاسداران امنیت جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: همه نیروهای مسلح باید به خود ببالند که امروز جان نثار نظامی هستند که کار ناتمام مبارزه 250 ساله و احداث حکومت اسلامی و علوی را به انجام رسانیده‌اند.

رییس عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه خاطرنشان کرد: هوشیار باشید که دشمن با همه ساز و برگ و توانش به مصاف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آمده است و اگر مقاومت قهرمانانه داشته باشیم پیروز قطعی جمهوری اسلامی است، اما اگر دست تسلیم و مصالحه دراز کنیم شکست خواهیم خورد. 

حجت الاسلام ادیانی در خصوص حجت الاسلام حسن زاده رییس جدید عقیدتی سیاسی مرزبانی خراسان رضوی گفت: ایشان برادری ارزشمند، با انگیزه، با نشاط، با روحیه و انقلابی هستند که با توجه به حساسیت شهر مشهد و با مشورت مشاوران، اجماع بر انتخاب ایشان بوده است.

سردار جان نثار نیز ضمن تبریک به حجت الاسلام حسن زاده رییس جدید عقیدتی سیاسی مرزبانی خراسان رضوی یادآور شد: حجت الاسلام و المسلمین رامیار در سمت خود همواره خدمتی انقلابی داشته و به نیابت از همه مرزبانان استان خراسان رضوی از خدمات ارزشمند این عزیز تقدیر و تشکر میکنم و امید است همواره در هر سمتی که هستند موفق باشند.

گفتنی است طی این مراسم حجت الاسلام علیرضا رامیار به سمت رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان؛ و همچنین حجت الاسلام حسن زاده به سمت رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی منسوب شدند؛ در این مراسم همچنین حجت الاسلام ایمانی نژاد رییس سابق عقیدتی سیاسی مرکز آموزش ثامن الائمه مشهد نیز تودیع و حجت الاسلام و المسلمین فیروزی در این سمت منصوب شد.

انتهای پیام/ 70068/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول