اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پایان چشم انتظاری پدر شهید پس از 373 ماه

عباس بیدرام پدر شهید بزرگوار حسین بیدرام از فرماندهان و شهدای دفاع مقدس راه آسمان را به جان نظر کرده و به فرزند شهید خود پیوست.

پایان چشم انتظاری پدر شهید پس از 373 ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس بیدرام پدر شهید بزرگوار حسین بیدرام از فرماندهان و شهدای دفاع مقدس راه آسمان را به جان نظر کرده و به فرزند شهید خود پیوست.

شهید حسین بیدرام در چهارمین روز فروردین‌ماه سال 1340 در گرگاب متولد شد، تا زمان سربازی به کشاورزی مشغول بود و پس از آن با آغاز جنگ تحمیلی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شتافت.

شهید بیدرام در همه عملیات‌هایی که می‌توانست شرکت فعال داشت و به همین دلیل خیلی زود در رده فرماندهان گردان امام حسین (ع) لشکر ۱۴ امام حسین (ع) وارد شد و در عملیات‌های مختلفی از جمله خیبر، صاحب‌الزمان (عج) و کربلای ۱۰ رشادت و دلاوری از خود نشان داد.

 

شهید حسین بیدرام سرانجام پس از ۸ سال حضور فعالانه در جبهه‌های دفاع مقدس در ۲۷ تیرماه سال۶۸ به نظرگاه وجهه الله شتافت تا در قهقه مستانه خود و شادی وصولش، نزد پروردگار خود روزی بگیرد.

 گفتنی است، امروز، حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار و عضو هیأت رئیسه در مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت این پدر شهید را تسلیت گفت.

 

متن پیام به شرح زیر است:

«خبر درگذشت پدر معظم، ابوالشهید مرحوم حاج عباس بیدرام موجب تأسف و تأثر عمیق گردید.

به یقین روح بلند آن اسوه استقامت و ایثار که در راه رضای معبود و پاسداری از آرمان‌های اسلام و انقلاب از برترین سرمایه خود گذشت و فرزندی برومند همچون سردار شهید حسین بیدرام فرمانده شجاع گردان امام حسین(ع) را هدیه به خدای سبحان کرد، در جوار رحمت حق و روح قدسی شهدای عزیز آرام گرفته است.

اینجانب با اهدای درود به ارواح طیبه شهدا، درگذشت آن فقید سعید را به مردم شریف شهر گرگاب، خانواده معظم شهید و بستگان محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را برای آن مرحوم مسألت می‌کنم».

انتهای پیام/۶۳۱۰۶/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول