اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

«علمای مسلمان» الجزایر: عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی اشغالگر، حرام است

بزرگترین انجمن علمای مسلمان الجزایر در واکنش به اقدام اخیر امارات، عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را «خیانت بزرگ» خواند.

«علمای مسلمان» الجزایر: عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی اشغالگر، حرام است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، انجمن علمای مسلمان الجزایر (بزرگترین انجمن علمای این کشور) همکاری و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را «خیانت بزرگ» خواند که نمی‌توان درباره آن سکوت کرد.

این انجمن در واکنش به توافق پنجشنبه هفته گذشته امارات و رژیم صهیونیستی برای عادی‌سازی روابط اعلام کرد: سکوت درباره خیانت در هر سطحی، خیانت بزرگ است. همکاری و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی که سرزمین ما (فلسطین) را غصب کرده و مقدسات، مسجد (مسجدالاقصی) و ملت را لگدمال کرده، نوعی خیانت بزرگ است.

انجام علمای مسلمان الجزایر تأکید کرد، عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی غاصب و اشغالگر حرام است و واگذاری وجبی از خاک فلسطین شرعا جایز نیست زیرا فلسطین و قدس یک حق فلسطینی و اسلامی عام است و هیچ حاکمی حق واگذاری آن را ندارد.

پیش‌تر نیز برخی احزاب الجزایری توافق امارات و رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرده بودند و آن را خیانت و چاقو زدن از پشت به ملت فلسطین توصیف کردند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول