اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ملیله زنجان نیازمند تبلیغ

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه این اتاق می‌تواند در بحث صادرات و حضور در بازارهای جهانی ملیله همکاری و فعالیت داشته باشد، گفت: شناسایی و تبلیغ این محصول از اهمیت بالایی برخوردار است.

ملیله زنجان نیازمند تبلیغ

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی یگانه‌فرد در نخستین جلسه دبیرخانه شهر جهانی ملیله زنجان، اظهار کرد: اتاق زنجان آمادگی همکاری در بخش‌های مختلف برای توسعه تولید و معرفی ملیله را دارد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه اتاق می‌تواند در بحث صادرات و حضور در بازارهای جهانی ملیله همکاری و فعالیت داشته باشد، تصریح کرد: شناسایی و تبلیغ این محصول از اهمیت بالایی برخوردار است و برای شناساندن ملیله باید در پیمان‌های شهری و جانمایی و المان‌ها، کار بیشتری صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه معرفی ملیله نیازمند کارهای تبلیغاتی از جمله ساخت تیزرهای تبلیغاتی و معرفی رسانه‌ای محصول است، خاطرنشان کرد: معرفی استاد کارهای ملیله موضوع مهمی بوده و همچنین در پذیرش و اعزام هیأت‌های تجاری به استان می‌توان از این محصول به عنوان هدیه برای معرفی هرچه بیشتر استفاده کرد.

یگانه‌فرد با تاکید بر اینکه توسعه و تجاری‌سازی محصول ملیله نیازمند تشکیل تیم تخصصی برای طراحی و ساخت و همچنین تولید محصولات جدید است، گفت: ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای توسعه کارگاه‌ها و افزایش تعداد آن و ایجاد اشتغال همراه با آموزش نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان تهیه شناسنامه برای آثار ملیله زنجان را از دیگر پیشنهادات اتاق بازرگانی زنجان برای توسعه این محصول در کشور و جهان عنوان کرد و افزود: معرفی و امتیاز معنوی استادکاران ملیله نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه صادرات و حضور در بازارهای جهانی می‌توان با کشور مالت که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ملیله در جنوب ایتالیا بوده، به عنوان شریک فرهنگی همکاری‌های متقابلی داشت، ابراز کرد: در بحث خواهرخواندگی با شهر ترابوزان ترکیه که در تولید محصول ملیله و جواهرات دارای تجربیات خوبی است، باید از ظرفیت موجود استفاده کرده و همکاری‌های دو طرفه را توسعه داد.

یگانه‌فرد با بیان اینکه دنیا در حال حرکت به سوی نوآوری در تولید محصولات است، خاطرنشان کرد: حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی در حوزه تولید محصولاتی چون ملیله و جواهرات و بدلیجات مهم است که در این زمینه حضور در نمایشگاه‌های جواهرات تایلند و هنگ‌کنگ از اهمیت برخوردار است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی زنجان در زمینه حضور در نمایشگاه‌ها و معرفی استادکاران و همکاری با آنها فعالیت و همکاری خواهد داشت، افزود: در صورت فروش و صادرات ملیله ضمن کسب سود برای استادکاران، ارزآوری خوبی نیز برای کشور و فعالان این عرصه در پی خواهد داشت.

 انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول