اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

صنوف آلاینده در کردستان ساماندهی می‌شوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم با هدف صیانت از حقوق شهروندان از مهم‌ترین اولویت‌های دولت در استان است.

صنوف آلاینده در کردستان ساماندهی  می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شهرام ملکی ظهر امروز در جلسه تعیین تکلیف و ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم شهری استان کردستان که در محل دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم با هدف صیانت از حقوق شهروندان از مهمترین اولویت های دولت در استان است.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم شهری با هدف حفظ امنیت و آرامش محیط زندگی شهروندان و زیبا سازی فضای شهری باید در اولویت دستگاههای متولی قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان افزود: در این رابطه کارگروه ساماندهی صنوف مزاحم در مناطق شهری استان تشکیل و اقدامات مورد نیاز جهت تسهیل در ساماندهی این اصناف عملیاتی شده و بطور مرتب این موضوع پیگیری می‌شود.

ملکی خاطرنشان کرد: طبق دستورالعمل ابلاغی برای ساماندهی این صنوف در این خصوص شهرداری‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی و اداره صنعت معدن و تجارت استانها موظف به ساماندهی و صدور مجوز برای فعالین این بخش در قالب مجتمع‌ها هستند.

وی تصریح کرد: در این رابطهدستگاه‌های متولی باید نسبت به تامین زمین و انجام مقدمات جابجایی این اصناف و ساماندهی آنها در قالب مجتمع در حریم شهری اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در پایان تاکید کرد: مجتمع‌های ذکر شده باید و به حریم شهری منتقل و پیش‌بینی لازم جهت توسعه و همچنین ساماندهی و پذیرش متقاضیان جدید در این محلها لحاظ شود.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول