اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تنها پروژه‌های فاقد نواقص فنی در هفته دولت افتتاح می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر رفع نقایص فنی پروژه‌های عمرانی در این استان گفت: در هفته دولت، صرفاً پروژه‌های عمرانی بدون نقص فنی افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

تنها پروژه‌های فاقد نواقص فنی در هفته دولت افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری بعدازظهر امروز در جلسه بررسی پروژه‌های هفته دولت ضمن بزرگداشت این هفته اظهار کرد: دولت خدمات زیادی در بخش‌های عمرانی و اقتصادی در استان سمنان داشته است که بخشی از آن در هفته دولت افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح طرح‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در هفته دولت، اهتمام جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی در تکمیل پروژه‌ها و رفع مشکلات را خواستار شد و تأکید کرد: در هفته دولت پروژه‌ای به بهره‌برداری خواهد رسید که نقصی در آن وجود نداشته و با تأخیر مواجه نشده باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: پروژه‌هایی که معارض داشته باشند و یا عملیات اجرایی آن پایان نیافته باشد، افتتاح نخواهد شد و صرفاً پروژه‌هایی که به‌صورت کامل انجام شده باشد، مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

فخری با بیان اینکه پروژه‌‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان به‌صورت دقیق رصد و پایش خواهد شد، افزود: تأمین اعتبارات و دریافت مجوزهای لازم، تخصیص اعتبارات و مشخص بودن پیمانکار، میزان پیشرفت اجرای پروژه در بررسی و رصد طرح‌های عمرانی حائز اهمیت بوده و در تصویب نهایی پروژه‌های قابل‌افتتاح موردتوجه خواهد بود.

وی با اشاره به شرایط خوب استان سمنان در زمینه انجام پروژه‌های عمرانی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، از سوی دستگاه‌های اجرایی اهتمام جدی در انجام پروژه‌های عمرانی صورت گرفته و در استان، از ورودی تا خروجی پروژه‌های عمرانی بدون هیچ خللی در دست انجام است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول