اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اردوگاه درمان، صیانت و اشتغال معتادان متجاهر افتتاح می شود

بزرگترین کمپ معتادان متجاهر ماده۱۶ در استان خورستان با عنوان اردوگاه درمان، صیانت و اشتغال کرامت در هفته دولت افتتاح و راه اندازی شد.

اردوگاه درمان، صیانت و اشتغال معتادان متجاهر افتتاح می شود

محسن حویزه معاون اجتماعی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با اشاره به تفاهم‌نامه بین سازمان بسیج و ستاد مبارزه با مواد مخدرکشور، اظهار کرد: این کمپ در زمینی به مساحت پنج هکتار در پادگان شهید فرجوانی با هدف جمع‌آوری، درمان، صیانت و اشتغال معتادان متاجهرمشمول ماده۱۶ باهمت سپاه ولیعصر(عج) خوزستان و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان به عنوان بزرگترین کمپ معتادان متجاهر استان خوزستان در هفته دولت افتتاح و راه اندازی می‌شود.

وی افزود: این اردوگاه که با تعامل و مشارکت دستگاها و نهادهایی نظیر استانداری خوزستان، دانشگاه علوم پزشکی اهواز، سازمان بهزیستی استان خوزستان، سازمان فنی و حرفه‌ای استان خوزستان و شهرداری اهواز آماده افتتاح ظرفیت پذیرش ۴۹۰ نفر از معتادان متجاهر را در طول سال دارد.

دبیر قرارگاه جواد الائمه سپاه ولیعصر(عج) باتاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با شناسایی آسیب‌های اجتماعی اولیت‌دار و کمک به حل آنها خصوصا اعتیاد اظهار کرد: یکی از معضلات موجود در استان خوزستان وجود معتادان متجاهر است که طی تفاهم‌نامه منعقده فی مابین سازمان بسیج با ستاد مبارزه با مواد مخدر برای ریشه‌کن کردن این پدیده شوم اجتماعی و راه‌انداری و ایجاد کمپ معتادان متجاهر ماده۱۶ در استان است.

وی افزود: اردوگاه شامل دوفاز درمان و مهارت آموزی با امکاناتی نظیر درمانگاه، آسایشگاه، سالن غذاخوری و سالن‌های تخصصی مهارت افزایی فنی و حرفه‌ای آماده بهره‌برداری است.

محسن حویزه معاون اجتماعی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با یادآوری فرآیند درمان، صیانت از معتادان و خانواده‌های ایشان ارائه آموزشهای لازم فنی و حرفه‌ای مهارت زندگی به افراد بستری شده گفت: زمان برگزاری آیین افتتاحیه اردوگاه کرامت با حضور مسؤولین کشوری و استانی در روز سوم شهریور ماه مصادف به هفته دولت به صورت ویدئو کنفرانس اجرا می‌شود.
انتهای پیام/72068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول