اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

رزمایش اهدای خون پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در تهران برگزار شد

فرمانده بسیج پیشکسوتان سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) گفت: بیش از ۱۵۰ نفر از ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس به همراه خانواده‌های خود با حضور در کانون فرهنگی ناحیه امیرالمؤمنین(ع) شهرک محلاتی، اقدام به اهدای خون کردند.

رزمایش اهدای خون پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در تهران برگزار شد

علی اصغر روشندل فرمانده بسیج پیشکسوتان سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران، اظهار کرد: صبح دوشنبه جمعی از یادگاران و رزمندگان دوران دفاع مقدس به همراه خانواده‌های خود در رزمایش اهدای خون پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت شرکت کردند.

وی این رزمایش را بخشی از رزمایش سراسری اهدای خون پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برشمرد و افزود: در این رزمایش که به همت بیسج پیشکسوتان سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) برگزار شد، بیش از ۱۵۰ نفر از ایثارگران، جانبازان و خانواده‌هایشان در کانون فرهنگی ناحیه امیرالمومنین (ع) شهرک محلاتی حضور یافته و اقدام به اهدای خون کردند.

فرمانده بسیج پیشکسوتان سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن، آمار اهدای خون و به تبع آن ذخایر خونی کشور کاهش چشم‌گیری یافته است به همین دلیل سازمان بسیج پیکسوتان تصمیم گرفت تا قدمی در راستای کمک به نظام سلامت کشور بردارد و در رزمایشی سراسری از ایثارگران و جانبازان دعوت کرد تا با اهدای خون نسبت به بهبود این شرایط کمک کنند.

روشندل در پایان با تأکید بر این که ایثارگران و جانبازان عرصه جهاد و شهادت همواره پای کار انقلاب و مشکلات مردم بوده‌اند، گفت: این عزیزان همانطور که در سال‌‌های دفاع مقدس برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و مردم‌شان خون دادند، امروز نیز با اهدای خون خود تلاش کردند تا باز هم قدمی در حل مشکلات مردم و انقلاب بردارند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول