اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

ایده‌های برتر اربعین در شرایط کرونا ۳۰ مرداد معرفی می‌شوند

اختتامیه ایده‌های اربعینی «روشنا» پنج‌شنبه ۳۰ مردادماه به صورت مجازی برگزار و ایده‌های برتر درباره برپایی اربعین در شرایط بحران کرونا معرفی می‌شوند.

ایده‌های برتر اربعین در شرایط کرونا ۳۰ مرداد معرفی می‌شوند

حجت‌الاسلام حمید احمدی، رئیس کمیته فرهنگی اربعین در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به برپایی رویداد ایده‌های اربعینی با عنوان «روشنا» اظهار داشت: پس از شیوع کرونا و محدودیت در برپایی برنامه‌های فرهنگی و دینی، برای برنامه‌ریزی اربعین در شرایط بحران کرونا تصمیم بر جمع آوری ایده‌های خلاقانه مردمی در حوزه اربعین شد تا از این طریق علاوه بر دستیابی به ایده‌های برتر، برنامه‌ریزی مناسبی برای حماسه اربعین داشته باشیم.

وی با بیان اینکه روشنا به منظور ارتقای کمی و کیفی حماسه اربعین برگزار شد، افزود: این رویداد فرهنگی در چهار محور «اربعین نورانی»، «اربعین الهام‌بخش»، «اربعین شیرین» و «اربعین در مواجهه با بحران» برگزار و حدود ۱۰۰ ایده با محورهای معرفی شده برای بررسی زوایای اربعین به دبیرخانه ارسال شد.

رئیس کمیته فرهنگی اربعین با اشاره به برپایی اختتامیه رویداد ایده‌های اربعینی «روشنا» تصریح کرد: داوری نهایی «روشنا» صبح پنج‌شنبه ۳۰ مرداد برگزار و عصر همان روز مراسم اختتامیه و معرفی ایده‌های برتر برپا خواهد شد. در این مراسم که به صورت مجازی برگزار می‌شود، ایده‌های برتر درباره برپایی مراسم پیاده‌روی اربعین در شرایط کرونا معرفی خواهند شد.

داوری مرحله نهایی ایده‌های اربعینی «روشنا» پنج‌شنبه ۳۰ مرداد از ساعت ۹ تا ۱۳ توسط محمدمهدی ذوالفقارزاده عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، بابک حمیدیان، مدیر مرکز نوآوری دانشگاه امام صادق (ع)، کمیل قیدرلو، عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (ع)، محمدامین صمیمی مدیر شتاب‌دهنده فرهنگی شفق، میثم احمدی کارشناس و پژوهشگر حوزه هوش مصنوعی و مراسم اختتامیه این برنامه همان روز از ساعت ۱۷ تا ۱۹ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، با شیوع کرونا همچنان وضعیت برپایی اربعین مشخص نیست، اما با توجه به وضعیت عراق و موقعیت ایران، جلسه ستاد مرکزی اربعین امروز برگزار می‌شود و به نظر می‌رسد در این جلسه وضعیت اربعین برای ایرانیان از سوی ستاد اربعین تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول