اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برگزاری رزمایش ضدعفونی مساجد در شاهرود/ ۱۰ هزار ماسک توزیع شد+ تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از آغاز رزمایش ضدعفونی مساجد و تکایا در آستانه ماه محرم در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۰ هزار عدد ماسک مشکی‌ بین مردم توزیع شد.

برگزاری رزمایش ضدعفونی مساجد در شاهرود/ ۱۰ هزار ماسک توزیع شد+ تصاویر

سرهنگ محمد خوش‌قدم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود در حاشیه برگزاری رزمایش ضدعفونی مساجد و حسینیه‌ها و تکایای شهرستان شاهرود در آستانه ماه محرم اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن ماه محرم و استفاده بهتر از مساجد و تکایا و جلوگیری از شیوع کروناویروس، برگزاری رزمایش ضدعفونی مساجد و تکایا و حسینیه‌هایی که عزای حسینی در آن‌ها برپا می‌شود، در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا رزمایش ضدعفونی مساجد و تکایا با حضور گروه‌های جهادی بسیج مساجد و محلات سپاه ناحیه شاهرود در شهرستان با حضور بیش از ۵۰ اکیپ و بیش از ۲۰۰ نیروی جهادگر بسیجی برگزار شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود هدف از برگزاری این رزمایش را سالم‌سازی محیط‌های عزاداری حسینی در این شهرستان عنوان کرد و افزود: بسیج وظیفه خود می‌داند که در خدمت‌رسانی به مردم کوشا باشد و در این راستا این رزمایش با همکاری شهرداری شاهرود اجرا شد.

توزیع ماسک بین مردم شاهرود

خوش‌قدم عنوان کرد: همچنین در راستای برگزاری رزمایش ضدعفونی مساجد و حسینیه‌ها و تکایای شهرستان شاهرود، ۱۰ هزار عدد ماسک مشکی‌رنگ برای گرامیداشت ماه محرم بین مردم توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: این ماسک‌ها در ایستگاه‌های تاکسی، اتوبوس‌ها، درب مغازه‌ها و فروشگاه‌های شهر شاهرود توسط بسیجیان و کارکنان سپاه ناحیه شاهرود به مردم اهدا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود هدف از انجام این اقدام را ترویج فرهنگ «من ماسک می‌زنم» عنوان کرد و گفت: با توجه به تأکید وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بر استفاده از ماسک برای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه و ترویج این فرهنگ، توزیع ماسک بین مردم انجام شد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول