اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

سال تحصیلی متفاوت در انتظار معلمان و دانش‌آموزان

امام جمعه سلطانیه گفت: امسال دانش آموزان و معلمان به خاطر کرونا یک سال تحصیلی متفاوت تجربه خواهند کرد.

سال تحصیلی متفاوت در انتظار معلمان و دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان،حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سلطانیه با تقدیر از اعضای شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: امسال دانش‌آموزان و معلمان به خاطر کرونا یک سال تحصیلی متفاوت را تجربه خواهند کرد.

وی به شرایط جامعه به خاطر بیماری کرونا اشاره کرد و با بیان اینکه خداوند نظام آفرینش را به زیباترین شکل خلق کرده و لذا در عالم شر مطلق وجود ندارد و همه پدیده‌های نامطلوب مثل کرونا شر نسبی‌اند و حتما در کنار شر بودن، خیری هم در آنها است، افزود: با توجه به آموزه‌های قرآنی آسانی‌ها و گشایش‌ها از دل سختی‌ها به دست می‌آیند.

امام جمعه سلطانیه با اینکه یکی از خیرات کرونا این است که در این شرایط هم توانایی کشورمان و هم مقایسه ظرفیت‌های کشورها مقایسه می‌شود از جمله اینکه آمریکا با همه ادعاهایش بیشترین آمار ابتلا و فوتی را دارد و برخی کشورهای اروپایی ماسک و مواد بهداشتی همدیگر را می‌دزدند ادامه داد: تشخیص پلاسما درمانی توسط دانشمندان کشورمان و همچنین پیشرفت‌هایی که در کشف واکسن شده همه دلیل بر این است که گشایش‌ها از دل سختی‌ها به دست می‌آید.

وی با بیان اینکه ان‌شالله این ایام سخت هم سپری خواهد شد و آنچه خواهد ماند خاطرات این ایام است، افزود: آموزش و پرورش هم در این شرایط تجربیات خوبی را کسب کرده که شبکه آموزشی شاد و آموزش از طریق صدا و سیما از جمله این ظرفیت‌ها بوده که شاید از آنها غافل بودیم که حتی در فصل سرما و بارش برف هم می‌شود از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

حسینی‌نسب حفظ سلامتی مردم را از حق‌الناس دانست و با بیان اینکه استفاده از ماسک برای حفظ جان هر دو طرف است، افزود: همانطور که حفظ سلامتی خودمان لازم است حفظ سلامتی دیگران هم لازم و بر همه ما واجب است.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول