اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

گزارش ای‌اف‌سی از تیم ملی فوتسال ایران/ طیبی به رشد فوتسال آسیا کمک می‌کند

کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی روند آماده‌سازی تیم ملی فوتسال ایران در آستانه مسابقات جام ملت‌های آسیا پرداخت.

گزارش ای‌اف‌سی از تیم ملی فوتسال ایران/ طیبی به رشد فوتسال آسیا کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل ازسایت رسمی فدراسیون فوتبال،کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی روند آماده‌سازی تیم ملی فوتسال ایران در آستانه مسابقات جام ملت‌های آسیا پرداخت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره نوشت: ایران موفق‌ترین تیم فوتسال آسیا است که موفق شده در ۱۵ دوره جام ملت‌های آسیا، ۱۲ قهرمانی را کسب کند.

حسین طیبی، ستاره تیم ملی فوتسال ایران است. بازیکنی که در چهار سال گذشته در تیم غیرت قزاقستان بازی کرد و امسال به تیم مطرح پرتغال یعنی بنفیکا پیوسته است. انتقالی که با آن می‌توان به پیشرفت فوتسال آسیا اشاره کرد.

حسین طیبی درباره روند تیم ملی فوتسال اظهار داشت: در سال‌های قبل به راحتی می‌توانستیم تیم‌های آسیایی را شکست دهیم اما الان کار خیلی سخت شده است و این به معنای پیشرفت فوتسال در قاره آسیا است.ما باید بهترین عملکرد خود را در این رقابت‌ها داشته باشیم. ما بهترین تیم آسیا هستیم و باید از عنوانمان دفاع کنیم هر چند می‌دانیم که کار بسیار سختی را پیش‌رو داریم.

تیم فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا که آبان ماه برگزار می‌شود با تیم‌های کره‌جنوبی، عربستان و تایلند در گروه چهارم قرار دارد.

انتهای پیام/70066

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول