اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

انجام پرواز باری از فرودگاه پیام به مقصد چین

مدیرعامل مجموعه اقتصادی فرودگاه پیام گفت: پرواز باری به مقصد چین به صورت جدی در حال پیگیر هستیم که به زودی محقق خواهد شد.

انجام پرواز باری از فرودگاه پیام به مقصد چین

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نادر ثناگو مطلق، مدیرعامل مجموعه اقتصادی فرودگاه پیام، امروز در حاشیه بازدید رییس کل دادگستری استان البرز از این منطقه که با هدف بررسی ظرفیت‌ها و مشکلات منطقه ویژه برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه صنعت و بویژه صنایع مستقر در این منطقه نیازمند دسترسی به مواد اولیه برای تولید کالا و خدمات خود هستند، به همین منظور، رایزنی برای توسعه پروازهای باری با چندین کشور از جمله امارات متحده عربی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: پرواز باری به مقصد چین را نیز به صورت جدی در حال پیگیر هستیم که به زودی محقق خواهد شد.

ثناگو مطلق با اشاره به از سرگیری پروازهای باری از فرودگاه پیام پس از چهار ماه که به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده بودند، اظهار کرد: پیش بینی‌ها این است که با توجه به نوع و حجم باری که سرمایه گذاران دارند با یک شیب خوبی طی 2 ماه آینده پروازهای کارگو از این فرودگاه به حجم سال گذشته و حجم مورد نیاز سرمایه گذاران برسد.

وی در ادامه با بیان اینکه پروازهای باری، مسافری و آموزشی از فرودگاه بین المللی پیام با وجود شیوع ویروس کرونا، به سرخط اولیه خود بازگشته و در حال توسعه هستند گفت: در بخش پروازهای مسافری، با توجه به استقبال خوب مردم استان از مسیر پروازی اهواز–کرج و بالعکس، این مسیر پروازی افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام افزود: همچنین مسیرهای جدید به دیگر استان‌های کشور، با توجه به اعلام استان و مطالعاتی که در حال انجام است، طی چند ماه آینده به مسیرهای پروازی از این فرودگاه اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول