اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

«امارات» آتشی برافروخت که در آن خواهد سوخت

دبیر جامعه روحانیت و فضلای استان هرمزگان گفت: امارات حرکت شوم و خطرناکی را آغاز کرد و آتشی برافروخت که اولین کشوری خواهد بود که در آن آتش می‌سوزد.

«امارات» آتشی برافروخت که در آن خواهد سوخت

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر میرزایی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: توافق امارات با رژیم صهیونیستی توطئه‌ای برای تسلط بر خاورمیانه و کشورهای مسلمان است.

وی افزود: اعتقاد بنده این است که ظاهرأ این یک توافق‌نامه است ولی در واقع برنامه استکبار و صهیونیسم برای حضور بیشتر در خلیج فارس، خاورمیانه و تسلط بر کشورهای اسلامی است.

دبیر جامعه روحانیت و فضلای استان هرمزگان گفت: یکی از اهدافی که دشمنان دنبال می‌کنند این است که ایران را منزوی کرده و به خیال خام خود در میان کشورهای اسلامی تنها گذاشته و تحت فشار قرار دهند.

حجت‌الاسلام میرزایی تصریح کرد: امارات حرکت شوم و خطرناکی را آغاز کرد و آتشی برافروخت که اولین کشوری خواهد بود که در آن آتش می‌سوزد.

وی ادامه داد: غفلت کشورهای اسلامی تا کی؟ که این‌گونه فریب می‌خورند و عروسک خیمه شب‌بازی استکبار می‌شوند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: دیر یا زود امارات و هر کشور دیگری که بخواهد توافق کند ضربه مهلکی از استکبار و صهیونیسم خواهند خورد.

حجت‌الاسلام میرزایی عنوان داشت: در این میان سیاست جمهوری اسلامی ایران، استکبارستیزی و مخالفت مبنایی با رژیم منحوس، جعلی و کودک‌کش صهیونیستی است.

وی در پایان یادآور شد: این توافق‌نامه یعنی گذاشتن پا روی خون هزاران شهیدی است که در لبنان و فلسطین و سوریه و جاهای دیگر به دست این رژیم به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول