اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۵۴ طرح آب و فاضلاب سمنان در هفته دولت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: در هفته دولت امسال ۵۴ طرح در حوزه آب و فاضلاب استان سمنان با اعتبار ۷۷۳ میلیارد ریال بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی می‌شود.

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۵۴ طرح آب و فاضلاب سمنان در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد طاهری بعدازظهر امروز در آیین افتتاح تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهمیرزاد و طرح آبرسانی به ۱۹ روستا در استان سمنان در قالب هفته شانزدهم «پویش هر هفته الف-ب ایران» که با حضور رئیس شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد، اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۵۴ طرح در حوزه آب و فاضلاب با اعتبار ۷۷۳ میلیارد ریال در استان سمنان به بهره‌برداری رسیده یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی اضافه کرد: اصلاح شبکه آب به میزان دو هزار و ۱۲۰ متر، توسعه شبکه آب به میزان ۹ هزار و ۷۵۰ متر ازجمله طرح‌های شرکت آب و فاضلاب استان سمنان در هفته دولت سال ۹۹ است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان ادامه داد: همچنین احداث مخازن ذخیره‌سازی آب آشامیدنی به میزان هشت هزار و ۶۶۰ مترمکعب از دیگر طرح‌های قابل‌افتتاح این شرکت در هفته دولت امسال خواهد بود.

طاهری بیان کرد: افتتاح نصب انشعاب فاضلاب برای دو هزار و ۲۶۰ مورد، حفر چهار حلقه چاه و تأمین آب آشامیدنی برای ۱۹ روستا در هفته دولت سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

وی تصریح کرد: ۶۷۰ هزار انشعاب فاضلاب در استان سمنان وجود دارد که با همکاری مردم و بخش خصوصی باید برای افزایش این انشعاب‌ها تلاش شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان خاطرنشان کرد: همچنین استانداردسازی ۷۴۰ مورد انشعاب و احداث چندین تصفیه‌خانه فاضلاب به‌طور ویژه در سال جاری در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول