اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سخنگوی ارتش یمن: 250 نفر از عناصر تروریستی القاعده و داعش کشته یا زخمی شدند

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در نشست خبری از دستاوردهای نظامی این نیروها طی عملیاتی علیه ائتلاف سعودی و عناصر تروریستی تحت امر این ائتلاف در استان البیضاء خبر داد.

سخنگوی ارتش یمن: 250 نفر از عناصر تروریستی القاعده و داعش کشته یا زخمی شدند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن از آزادسازی بیش از هزار کیلومتر مربع از استان «البیضاء» خبر داد و گفت که بیش از ۲۵۰ نفر از تروریست‌های القاعده و داعش کشته یا زخمی شده‌اند.

سریع شامگاه سه‌شنبه در نشستی خبری در باره جزئیات عملیات نظامی نیروهای ارتش یمن علیه ائتلاف سعودی و اماراتی و «تروریست‌های اجیر شده» این ائتلاف گفت که نیروهای یمنی موفق شده‌اند دراین عملیات به حضور متجاوزان و دشمنان در شهرستان «ولد ربیع» و اطراف آن پایان داده‌اند.

او با بیان اینکه نتیجه این عملیات آزادسازی منطقه‌ای به وسعت ۱۰۰۰ کلیومتر مربع بوده، اظهار داشت که در عملیات موفق ارتش یمن، ۲۵۰ نفر از عناصر تکفیری که عمده آن‌ها از عناصر القاعده و داعش بودند، در این عملیات کشته، زخمی و با اسیر شده‌اند.

سرتیپ سریع گفت که ائتلاف سعودی برای جلوگیری از پیشروی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، ده‌ها حمله هوایی به نفع عناصر «مزدور داعشی و القاعده» انجام داد و تجهیزات و تسلیحات در اختیار آن‌ها گذاشته است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت به رغم این اقدامات، نیروهای یمنی موفق شدن در این عملیات پیروز شده و دستاوردهای خوبی کسب کنند که به‌زودی جزئیات دقیق این «عملیات منحصر به‌فرد» رسانه‌ای خواهد شد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول