اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تشریح آخرین وضعیت آتش‌سوزی گسترده‌ در ارتفاعات شاپورجان/ امشب امکان استفاده از بالگرد وجود ندارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با بیان اینکه تلاش داریم که درصورت امکان آتش را همین امشب مهار کنیم، گفت: اگر امشب موفق به اطفای حریق نشویم، فردا از نیروهای ارتش نیز برای این مهم بهره خواهیم گرفت.

تشریح آخرین وضعیت آتش‌سوزی گسترده‌ در ارتفاعات شاپورجان/ امشب امکان استفاده از بالگرد وجود ندارد

رحیم آزادی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس در شیراز با اشاره به آتش‌سوزی در ارتفاعات شاپورجان گفت: آتش‌سوزی گسترده‌ای در ارتفاعات شاپورجان رخ داده که نیروهای گسترده مردمی، بسیج، منابع طبیعی و آتش‌نشانی شیراز اطفای حریق را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: شورای مدیریت بحران با حضور محمدهادی قانع رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، اینجانب به عنوان مدیر بحران استانداری و حقیقی معاون عمرانی فرمانداری شیراز در دهیاری شاپور جان به منظور تسریع در اطفای حریق تشکیل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با بیان اینکه تلاش داریم که درصورت امکان آتش را همین امشب مهار کنیم، اظهار داشت: اگر امشب موفق به اطفای حریق نشویم، فردا از نیروهای ارتش نیز برای این مهم بهره خواهیم گرفت.

آزادی درخصوص استفاده از بالگرد برای اطفای آتش سوزی ارتفاعات شاپورجان تصریح کرد: به علت شب بودن و تاریکی هوا، امشب امکان استفاده از بالگرد برای اطفای حریق وجود ندارد.

وی در پایان عنوان کرد: وزش باد سبب شعله کشیدن آتش در ارتفاعات شاپورجان شده و کار را برای اطفای حریق دشوار کرده است.

انتهای پیام/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول