اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

توزیع اعتبارات میان استان‌ها عادلانه نیست/سازمان برنامه و بودجه گزارش عملکرد دهد

نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، گفت: بر اساس سند آمایش سرزمین اعتبارات بین استان‌ها توزیع نمی‌شود لذا شاهد تبعیض و بی عدالتی در این زمینه هستیم.

توزیع اعتبارات میان استان‌ها عادلانه نیست/سازمان برنامه و بودجه گزارش عملکرد دهد

علی حدادی، نماینده مردم نظرآباد، ساوجبلاغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گزارشی در راستای آمایش سرزمین و توسعه استان‌ها در دست بررسی قرار دارد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه در این زمینه عملکرد دستگاه‌های مرتبط همچون برنامه و بودجه بررسی خواهد شد، افزود: در همین راستا مقرر شد تا مرکز پژوهش‌های مجلس، تحقیقاتی را انجام دهند.

حدادی در ادامه به بررسی و رصد توزیع اعتبارات استان اشاره کرد و یادآور شد: بر اساس سند آمایش سرزمین اعتبارات بین استان‌ها توزیع نمی‌شود لذا شاهد تبعیض و بی عدالتی هستیم.

وی اضافه کرد: بر همین اساس جلسه‌ای را با کمیسیون برنامه و بودجه خواهیم داشت سپس گزارش نهایی را برای قرائت در صحن به هیات رئیسه مجلس ارسال خواهیم کرد.

انتهای پیام/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول