اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

وعده حل مشکل بی‌آبی روستای عین حماد رامهرمز عملی نشد

سالیان طولانی است که روستاهای حومه غربی شهرستان رامهرمز در فصل گرما با مشکل جدی نبود آب مواجه هستند و در این میان روستای عین حماد در 10 کیلومتری رامهرمز هشت ماه از سال بدون آب است.

وعده حل مشکل بی‌آبی روستای عین حماد رامهرمز عملی نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، سالیان طولانی است که روستاهای حومه غربی شهرستان رامهرمز در فصل گرما با مشکل جدی نبود آب مواجه هستند و در این میان روستای عین حماد در 10 کیلومتری رامهرمز هشت ماه از سال بدون آب است.

عین حماد با جمعیت بیش از ۳۰۰ نفر حدود 12 سال است که بیش از ۸ ماه در سال آب ندارد و مردم روستا در گرمای طاقت‌فرسا از آب آشامیدنی و بهداشتی برخوردار نیستند.

 

مسؤولان فقط وعده می‌‌دهند

حسینی از اعضای شورای روستای عین جماد به خبرنگار فارس می‌گوید: سال گذشته جمعی از مسؤولان شهری و استانی با سفر به این روستا وعده دادند که تا پایان سال مشکل آب روستا حل خواهد شد اما هیچ اقدامی انجام نشد.

وی افزود: اردیبهشت سال جاری نیز برای بار دیگر مسؤولان به عین حماد آمدند و قول دادند تا دو ماه دیگر مشکل آب حل می‌شود اما هنوز آبی نیست و هر هفته وعده هفته بعد را می‌دهند.

حسینی بیان می‌کند: در حال حاضر با تانکر برای روستا آب‌رسانی می‌شود اما به دلیل وجود یک شیر برای تانکرها و ازدحام جمعیت برخی از مردم از آب چشمه که آلوده است استفاده می‌کنند.

 

فعالین دانشجویی رامهرمز پیگیر مشکل مردم هستند

سجاد خالدی از فعالین دانشجویی رامهرمز و مسؤول مطالبه‌گری بسیج دانشجویی مجتمع آموزش عالی سلامت رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: فعالین دانشجویان شهرستان در بین مردم این منطقه حضور پیدا کردند و مشکلات مردم را از نزدیک دیدند.

وی افزود: فاجعه بیمار شدن بیش از ۴۰۰ کودک منطقه ابوالفارس از طریق آب آلوده در سال‌های گذشته را شاهد بودیم و جای شرمساری است که مشکلی که فقط با پنج کیلومتر لوله‌کشی قابل حل است دچار رهاشدگی شود.

خالدی گفت: باتمام توان پیگیر حل مشکلات آب منطقه از طریق مسؤولان هستیم زیرا زیبنده نیست با گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب مردم روستایی از آب سالم برخوردار نباشند.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول