اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بهره‌برداری از ۳۵۰ واحد مسکونی مددجویان در گیلان

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان گیلان، هم‌زمان با هفته دولت ۳۵۰ واحد مسکونی مددجویان در استان گیلان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهره‌برداری از ۳۵۰ واحد مسکونی مددجویان در گیلان

عباس اهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: ۳۵۰ واحد مسکونی مددجویان با میانگین ۵۰ مترمربع زیربنا در قالب طرح‌های جاری امداد در سطح شهرستان‌ها و مناطق استان آماده شده است که هم‌زمان با هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه از این تعداد واحد مسکونی، ۲۸۵ واحد روستایی و ۶۵ واحد شهری است، افزود: این منازل با مجموع ۱۷ هزار و ۶۹۰ مترمربع زیربنا و هزینه ۲۴ میلیارد تومان ساخته‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان گیلان با اشاره به پرداخت قریب به ۴۲ میلیارد تومان وام اشتغال و خودکفایی طی سال جاری، گفت: هم‌زمان با هفته دولت شاهد افتتاح و بهره‌برداری طرح‌های اشتغال در سراسر استان خواهیم بود.

اهرابی با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش ایران همدل برای کمک به خانواده‌های نیازمند در حال انجام است، تصریح کرد: با همکاری و بهره‌مندی از ظرفیت و امکانات سازمان‌ها و نهادهای دیگر، توزیع سبد کالا به تمام مددجویان تحت حمایت آغاز گردیده است که در هفته دولت ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول