اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

دستگیری 4 نفر در پی ماجرای خیابان شهید مطهری رشت

یک مقام امنیتی از دستگیری چهار متهم درباره شایعه صدای مهیب در خیابان مطهری رشت خبر داد که این چهار متهم هم‌اکنون در اختیار مقامات قضایی قرار گرفتند.

دستگیری 4 نفر در پی ماجرای خیابان شهید مطهری رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ظهر امروز منابع محلی خبر از شنیدن شایعه صدای مهیبی در خیابان مطهری رشت دادند و شایعاتی نیز پیرامون بمب‌گذاری در این خیابان در فضای مجازی منتشر شد. 

یک مقام امنیتی در این باره گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به شایعات مطرح شده در فضای مجازی درباره ماجرای خیابان شهید مطهری رشت اظهار کرد: ظهر امروز در پی ماجرای خیابان شهید مطهری رشت بلافاصله نیروهای امنیتی و انتظامی در محل حضور پیدا کردند.

وی به دستگیری چهار متهم در ارتباط با این ماجرا اشاره کرد و افزود: نیروهای انتظامی امروز برای بازداشت چهار متهم که در یکی از منازل خیابان مطهری رشت مخفی شده بودند ورود کردند و متهمان با حکم قضایی دستگیر شدند.

این مقام امنیتی با تأکید بر کذب بودن اخبار منتشره مبنی بر بمب‌گذاری در خیابان مطهری رشت گفت: از هموطنان تقاضا داریم حتماً اخبار موثق را از منابع معتبر خبرگزاری‌ها پیگیری کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول