اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ارائه هزارو ۳۵ فقره تسهیلات اشتغال به متقاضیان فردیسی

صندوق کار آفرینی امید شهرستان فردیس از آغاز فعالیتش با صرف هزینه بیش از ۳۵ میلیارد و ۹۴۰میلیون تومان، یکهزار و ۳۵ فقره تسهیلات مختلف در حوزه های کشاورزی، صنعت و خدمات به متقاضیان پرداخت کرده است.

ارائه هزارو ۳۵ فقره تسهیلات اشتغال به متقاضیان فردیسی

محمدمهدی کاظمی رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان فردیس  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس، گفت: از بدو تاسیس  صندوق کارآفرینی امید در شهرستان فردیس، با رویکرد حمایت از کارآفرینان در جهت ایجاد اشتغال پایدار، رونق تولید و گردش چرخه صنعت در منطقه بیش از ۳۵ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان  به متقاضیان پرداخت شده است.

وی  افزود: از بدو تاسیس صندوق کارآفرینی امید فردیس تا کنون ۵ فقره تسهیلات کشاورزی با صرف اعتبار  ۷۹۰ میلیون تومان برای تاسیس گلخانه، خدمات کشاورزی و غیره به متقاضیان پرداخت شده است.

رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان فردیس با بیان اینکه صندوق کار آفرینی  امید به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی در  حمایت از کارآفرینان و کسب و کارهای خرد و ایجاد اشتغال پایدار  به سمت توسعه اشتغال حرکت کرده است، ادامه داد: در این راستا با صرف  اعتبار ۸ میلیارد و ۱۸۹ میلیون تومان، ۶۵ فقره تسهیلات مختلف در حوزه صنعت در اختیار صنعتگران شهرستان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه میزان تسهیلات ارائه شده  در بخش خدمات، بیش از سایر حوزه‌ها بوده است، اظهار کرد:از بدو تاسیس صندوق کارآفرینی امید فردیس تا کنون  ۲۶ میلیارد و ۹۶۱ میلیون تومان در قالب ۹۶۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه به  حوزه خدمات اختصاص یافته است.

کاظمی با اعلام اینکه ۸۹ درصد تسهیلات اشتغال توسط  آقایان دریافت شده است، بیان کرد: در طول این مدت  ۹۳۹ نفر مرد،  ۱۰۹ نفر  زن و ۳ شخص حقوقی از تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید شهرستان فردیس بهره مند شدند؛  به طوریکه از مجموع رقم پرداختی تسهیلات ارائه شده، بیش از  ۳۲ میلیارد و  ۱۰ میلیون تومان توسط آقایان، ۴ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان توسط بانوان و ۴۰۰ میلیون تومان توسط اشخاص حقوقی دریافت شده است.

انتهای پیام/م.ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول