اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

برگزاری مراسم «سلام بر محرم» در گرگان/ سردار ملک‌شاهکویی: ناامید کردن دشمن جهاد فی ‌سبیل‌الله است

اجتماع رهروان حسینی «سلام بر محرم» با حضور مردم انقلابی و شهیدپرور شهرستان گرگان به صورت متمرکز در خیابان پارک‌شهر گرگان برگزار شد.

برگزاری مراسم «سلام بر محرم» در گرگان/ سردار ملک‌شاهکویی: ناامید کردن دشمن جهاد فی ‌سبیل‌الله است

به گزارش خبرنگار فارس از گرگان، سردار علی ملک‌شاهکویی عصر امروز در اجتماع رهروان حسینی «سلام بر محرم» که به صورت متمرکز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی با حضور مردم انقلابی و شهیدپرور در خیابان پارک‌شهر شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: محرم یک الگو، اسوه و یک تاریخ است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در محرم امسال با ویروس منحوس کرونا درگیر هستیم و همه دنیا و کشورها با این ویروس دست و پنجه نرم می‌کنند، مراسم سیاه‌پوشان محرم توسط هیئت رزمندگان اسلام شهرستان گرگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و انتظار ما این است که تمامی هیات مذهبی در سراسر استان گلستان برای برگزاری مراسمات محرم از این مراسم الگوبرداری کنند.

* مراسم محرم سال جاری را بهتر از سال گذشته برگزار می‌کنیم

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه مراسم محرم امسال را بهتر از سال گذشته برگزار خواهیم کرد، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری مراسم محرم سال جاری را بهتر از سال گذشته برگزار خواهیم کرد و انشاالله شاهد سیر نزولی مبتلایان کرونا در استان باشیم.

ملک‌شاهکویی ابراز کرد: یکی از درس‌هایی که در مکتب امام حسین (ع) آموخته‌ایم مبارزه با ظلم و فساد است یکی از لحظاتی که بعثی‌ها در دوران دفاع مقدس و دوران جنگ از رزمندگان ایرانی می‌ترسیدند زمان محرم و صفر بود زیرا رزمندگان اسلام در این روزها از یک انرژی و پتانسیل بالایی برخوردار بودند و عراقی‌ها کمتر جرات می‌کردند در این ایام به رزمندگان ایرانی نزدیک شوند.

وی با بیان اینکه باید از محرم درس گرفت، ادامه داد: ماه رفیع محرم یک الگو، اسوه و یک تاریخ است و باید از این ماه پرفضیلت درس بگیریم و به آن عمل کنیم.

* امیدآفرینی در جامعه نهادینه شود/ ناامید کردن دشمن یک جهاد فی سبیل‌الله است

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه برگزاری مراسمات عزاداری سیدالشهدا (ع) باید در مکان‌های سرباز صورت گیرد، اظهار کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند همه ما موظف هستیم به دستورالعمل‌های پروتکل‌های بهداشتی که از سوی ستاد ملی کرونا ابلاغ می‌شود، عمل کنیم.

ملک‌شاهکویی از آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در استان گلستان خبر داد و گفت: مردم می‌توانند کمک‌های خودشان را به کارگروهی که در این زمینه تشکیل شده است تحویل دهند و همچنین نذورات خود را بین نیازمندان پخش کنند.

وی با بیان اینکه باید امیدآفرینی در جامعه نهادینه شود، اذعان کرد: انتظار داریم همه کسانی که صاحب نفوذ هستند در ایام محرم الحرام نسبت به بصیرت‌افزایی، گفتمان‌سازی و آگاه‌سازی مردم تلاش کنند.

* حفظ انقلاب اسلامی از بزرگترین معرو‌ف‌ها است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: دشمن در تلاش است که مردم را از زندگی ناامید کند ما وظیفه داریم در سالی که مزین به جهش تولید است امید را به مردم هدیه دهیم و دشمن را ناامید کنیم زیرا ناامید کردن دشمن یک جهاد فی سبیل‌الله است.

ملک‌شاهکویی با تاکید بر اینکه حفظ انقلاب اسلامی از بزرگترین معرو‌ف‌ها است، تصریح کرد: اگر از جامعه اسلامی امر به معروف و نهی از منکر رخت بربندد، بدی‌ها در جامعه مسلط خواهد شد.  

 انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول