اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بورس

عرضه 36 درصد سهام کشت و صنعت دامپروری پارس به صورت عمده

طبق اعلام بورس اوراق بهادار تهران 36 درصد از سهام شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس به صورت عمده مدیریتی غیر کنترلی در بورس عرضه می‌شود.

عرضه 36 درصد سهام کشت و صنعت دامپروری پارس به صورت عمده

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در راستای واگذاری شرکت‌های تحت مدیریت دولت و نیز خصوصی‌سازی به روش شفاف و بورسی بورس اوراق بهادار تهران اعلام کرد: عرضه سهام به صورت عمده مدیریتی غیر کنترلی مربوط به شرکت ملی کشت و صنعت  دامپروری پارس در روز دوشنبه 31 شهریور در بورس تهران انجام می‌‌شود.

براساس اطلاعات اعلام شده تعداد سهام پایه این شرکت 325 میلیون و 340 هزار سهم است که در بازار دوم بورس تعداد 117 میلیون و 122 هزار و 400 سهم به میزان 36درصد از کل سهام توسط سازمان خصوصی‌سازی به وکالت از شرکت شهرک‌های کشاورزی با شرایطی یکجا و نقد و یا شرایطی شامل 40 درصد نقد طی 20 روز کاری و مابقی طبق شرایط عرضه می‌شود. قیمت پایه هر سهم 170 هزار و 184 ریال اعلام شده است.

به گزارش فارس، واگذاری‌های قبلی کشت و صنعت‌های متعلق به دولت که از طریق حراج و مزایده انجام می‌شد با انتقادات زیادی از جمله عدم اهلیت خریدار و یا فروش به قیمت زیر نرخ کارشناسی مطرح بود، اما عرضه از طریق بورس این شبهات را نخواهد داشت.

متن کامل این اطلاعیه را از اینجا+ اطلاعیه عرضه عمده اطلاعیه عرضه عمده دامپروری پارس + دریافت کنید.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول