اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

افزایش قیمت نان برای جلوگیری از کاهش کیفیت؛ درخواست نانوایان لرستان از دولت

رئیس اتاق اصناف لرستان گفت: با توجه به افزایش کرایه مغازه‌ها، دستمزد کارگران و افزایش قیمت انرژی برای جلوگیری از کاهش کیفیت نان بایستی قیمت این محصول افزایش پیدا کند که این موضوع طی روزهای آینده در ستاد تنظیم بازار استان مطرح می‌شود.

افزایش قیمت نان برای جلوگیری از کاهش کیفیت؛ درخواست نانوایان لرستان از دولت

منوچهر اسبکوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: طی روزهای اخیر شاهد افزایش ۲۵ تا ۳۰ درصدی  قیمت نان در استان‌های همجوار هستیم.

وی با بیان اینکه برای افزایش قیمت نان ستاد تنظیم بازار استان بایستی مجوز صادر کند ، افزود: با توجه به افزایش کرایه مغازه‌ها، دستمزد کارگران و افزایش قیمت انرژی برای جلوگیری از کاهش کیفیت نان بایستی قیمت این محصول افزایش پیدا کند.

رئیس اتاق اصناف لرستان بیان کرد: با توجه به شرایط تورمی کشور امسال شاهد افزایش  قیمت تمام کالاهای اساسی در سطح کشور و استان هستیم و صنف نانوایان استان نیز خواستار این افزایش قیمت  هستند.

اسبکوه با اشاره به اینکه تا به امروز با حضور کارشناسانی از تعدادی از دستگاه‌های اجرایی میزان این افزایش قیمت بررسی شده است، تصریح کرد: طی روزهای آینده این موضوع در ستاد تنظیم بازار استان مطرح می‌شود و در صورت تایید قیمت نان نانوایی‌های آزاد پز بین ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/85020

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول