اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آغاز مرحله دوم کمک‌های مومنانه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد/پیش‌بینی توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی+فیلم

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آغاز مرحله دوم توزیع کمک‌های مومنانه گفت: پیش‌بینی ما توزیع ۱۳ هزار بسته است.

آغاز مرحله دوم کمک‌های مومنانه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد/پیش‌بینی توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی+فیلم

هیئت همدلی| به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار حمید خرمدل در مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه گفت: از همه کسانی که در ایام کرونا در رزمایش مومنانه کمک و مشارکت داشتند تشکر و قدردانی می‌کنیم، هیات‌های مذهبی گل کاشتند، نهادهای حمایتی و سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان که فعالیت خوب و گسترده‌ای داشتند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های مادی و معنوی نماینده ولی‌فقیه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مرحله اول کمک‌های مومنانه نزدیک به ۱۰۰ هزار بسته توزیع شد پیش‌بینی ما توزیع ۱۱۴ هزار بسته بود که پوشش داده می‌شود.

 

وی با اشاره به اقدامات نهادهای حمایتی گفت: کمیته امداد نزدیک به ۴۰ هزار بسته توزیع می‌کند که ۸ هزار بسته تاکنون توزیع شده است و ۴۰ هزار پرس غذای گرم هم توزیع می‌شود.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آستان قدس،نمایندگی استان ۲ هزار بسته توزیع کرده است، گفت: سپاه و بسیج در سه مرحله کمک‌های خود را توزیع می‌کند که امروز ۳ هزار و ۸۰۰ بسته توزیع می‌شود و برنامه‌ریزی ما توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی است.

وی عنوان کرد: در مرحله بعدی که ۱۵ شهریور خواهد بود ۳ هزار بسته کیف و کفش و لوازم‌التحریر توزیع می‌شود، در هفته دفاع مقدس ۹ هزار بسته لوازم ورزشی آموزشی در سطح مدارس استان توزیع می‌شود.

 

 

خرمدل با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت محور توزیع کمک‌های مومنانه است، افزود: سامانه‌ای در سپاه استان تعریف و کد ملی همه کسانی که باید به آنها کمک شود بارگزاری شده و پایگاه‌های مقاومت از این سامانه استفاده و کمک‌های مومنانه را توزیع می‌کنند و تلاش ما عدالت در توزیع این بسته‌ها است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول