اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توزیع ۱۸ هزار پرس غذای گرم و ۵۰۰ بسته بهداشتی در شاهرود+ تصاویر

بیش از ۱۸ هزار پرس غذای گرم در راستای مرحله دوم رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه» به همت کمیته امداد و بسیجیان در شاهرود طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

توزیع ۱۸ هزار پرس غذای گرم و ۵۰۰ بسته بهداشتی در شاهرود+ تصاویر

محمد بلوچی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با اشاره به طبخ و توزیع غذای گرم در شهرستان شاهرود، اظهار کرد: به همت خیران و مراکز نیکوکاری و کانون خادم‌یاران رضوی و در راستای مرحله دوم رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه»، بیش از ۱۳ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین خانواده‌های کم برخوردار و آسیب‌دیده از کرونا در شاهرود توزیع شد.

وی ادامه داد: همچنین در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در دهه ولایت و امامت در عید قربان قریب به ۳۰۰ رأس دام قربانی و گوشت آن بین نیازمندان شهرستان شاهرود توزیع شد. 

طبخ بیش از ۵ هزار پرس غذای نذری به همت بسیجیان شاهرود

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) شاهرود نیز از طبخ و توزیع بیش از پنج هزار پرس غذای تبرکی و نذری در محلات این شهر خبر داد.

ناصر بیاری اظهار کرد: در راستای مرحله دوم رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه» و به همت خیران و سادات پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات بیش از پنج هزار پرس غذای تبرکی طبخ و در محلات اسلامی و شهرک‌های شاهرود توزیع شد.

وی با اشاره به برپایی کاروان شادی و توزیع بسته‌های فرهنگی نیز گفت: این کاروان در شهر به راه افتاد و در سه شب در نقاط مختلف شهر شاهرود به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی پرداخت.

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) تصریح کرد: توزیع بیش از ۵۰۰ بسته فرهنگی و بهداشتی به همت پایگاه حزب‌الله در محله شهرک امینیان و قلعه نوروزخان و شه‌نما از دیگر اقدامات در این راستا بوده است.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول