اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مشکلات انتظامی و ناهنجاری‌های اجتماعی نایسر سنندج رسیدگی شود

فرمانده انتظامی کردستان کردستان گفت: مشکلات انتظامی و ناهنجاری‌های اجتماعی نایسر سنندج هر چه سریع‌تر رسیدگی شود.

مشکلات انتظامی و ناهنجاری‌های اجتماعی نایسر سنندج رسیدگی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی آزادی پیش از ظهر امروز در جمع گروه‌های جهادی حلقه‌های اتصال بین مردم و مسئولان ْ ماموستاها و امام جمعه مساجد محله نایسر سنندج ، اظهار کرد: خدمت به مردم به عنوان یک موهب الهی است.

وی خاطرنشان کرد:‌ هیچ سازمانی به اندازه ناجا در منظر دید مردم نیست و انتظار از پلیس جمهوری اسلامی، اخلاق‌محوری و رفتار مطلق با ارزش‌های اسلامی است که همین همسویی ارزشی مشارکت بیشتر با مردم را فراهم می‌آورد.

 مردم در نهضت اجتماعی هدف اصلی پلیس است

فرمانده انتظامی کردستان کردستان  محوریت مردم در نهضت اجتماعی را هدف اصلی پلیس دانست و افزود: پلیس برای بیان و انتقال این اقدامات به بدنه جامعه در صحنه‌های مختلف توانسته است مقتدرانه در مسیر تأمین امنیت و آرامش عمومی گام بر دارد.

آزادی با بیان اینکه آنچه در حوزه انتظامی در زمینه محله نایسر سنندج با پلیس است با جدیت دنبال خواهد شد، تصریح کرد: پلیس از هیچگونه تلاشی در این خصوص کوتاهی نخواهد کرد و با فروشندگان مواد مخدر به طور جد برخورد قاطع صورت می‌گیرد که می‌طلب دیگر نهادهای مسئول در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی پای کار باشند.

وی اذعان کرد:‌ طرح‌های ضربتی در بحث برخورد با فروشندگان مواد مخدر در دستور کار قرار دارد و برخورد قاطع با معتادان ولگرد و پلمپ خانه‌های فروش و توزیع موادمخدر سنتی و صنعتی که محل تجمع معتادان پرخطر بوده و سلامت جوانان عزیزمان را به خطر می‌اندازد از جمله وظایف ذاتی پلیس است.

فرمانده انتظامی کردستان کردستان  افزود: حاشیه‌نشینی یکی از موضوعات است که سایر جرائم به سرعت رشد پیدا می‌کند.

آزادی با بیان اینکه خود مردم در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مشارکت داشته باشند، تصریح کرد: تا جایی که وظیفه داریم و فراتر از آن با افتخار در خدمت مردم عزیز هستیم.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در معاونت اجتماعی صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: هرچقدر سازمان‌های دیگر پای کار باشند کار ما کمتر خواهد شد.

وی در ادامه پلیس را خادم ولایت، مردم و حافظ نظم و امنیت جامعه دانست و یادآور شد: تقویت ایمان از مهم‌ترین شاخص‌ها در تقویت بنیه دفاعی است و این امر خود می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: تغییر رویکرد اجتماعی پلیس در طول چند سال اخیر موجب امام جمعه مساجد محله نایسر سنندج بر رسیدگی به موقع مسائل و مشکلات انتظامی و ناهنجاری‌های اجتماعی محله مورد نظر تاکید کرد. 

کرمی مسئول گروه‌های جهادی حلقه‌های اتصال بین مردم و مسئولان هم  با تشکر از اقدات خوب انتظامی استان در راستای تامین نظم و امنبت برای شهروندان، گفت: هدف از این نهضت اجتماعی همفکری با مسئولان در راستای رفع موارد و مشکلات مردم و خدمت بهتر به هموطنان است.

امام جمعه مساجد محله نایسر سنندج بر رسیدگی به موقع مسائل و مشکلات انتظامی و ناهنجاری های اجتماعی محله مورد نظر تاکید کرد. 

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول